18 Aralık 2014 Perşembe

❄ Yılbaşı konseptine bürünmüş evimiz ❄

Aralık ayına girdiğimizden beri evin bazı köşelerinde yılbaşısal düzenlemeler yapıyorum sürekli :p Sofralarımıza da yansıtmaya çalışıyorum yılbaşı renklerini :) Kırmızı tabii ki vazgeçilmez ama doğal ahşap tonlarında süslemeleri de çok seviyorum ve bol bol kullanıyorum :) Chakra ve Tchibo bu tarz süslemeler için benim favori mekanlarım :)

Bikaç şirin fotoğrafla merhaba demek istedim :)
Sevgiler.. 


Konsolumuzu ve aynamızı çok seviyorum :) Tam da hayal ettiğim gibi duruyor üstünde :) Aslında bu köşe hep toprak tonları ve beyazlarla dolu normal zamanlarda, ama yılbaşı için biraz kırmızılandı :p




Geyiklerimizi daha sonra biraz daha süslemiş olabilirim :)




Salonda küçük sehpamızın üstü de biraz yılbaşı havasına girmiş olabilir :) Bu şirin köşeyi de çok seviyorum :)




Bunlar daa masamızda duran evmizin yeni sakinleri :) Tchibo'dan çok severek 5 dakika içinde alıp çıkıverdim :)




Yemek masamızın ortasında kendi keyfime göre tasarladığım bu yılbaşı ağacımız duruyor :) Kırmızıdan, renklerden, ışıltıdan uzak, doğaya yakın :)







Bunlar da hafta sonu kahvaltılarımızdan :)












12 yorum:

  1. Panjurlu pencrenize bayıldım.Çok şirin olmuş eviniz.Nice mutlu senelere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm, panjuru ben de çok seviyorum :) Size de mutlu seneler..

      Sil
  2. bütün detaylar çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :) beğenmenize sevindim :)

      Sil
  3. Güzell :)

    Ben de beklerim :))

    YanıtlaSil
  4. yeniyıl ruhu her yerde. çok hoşuma gidiyor. instgrmda da yılbaşı
    paylaşımları yapıyorum devamlı. evindeki ayrıntılar çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bu dönemde hep böyle paylaşımlar yapasım hep böyle paylaşımlara bakasım var :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bütün fotolar birbirinden güzel, yılbaşı konsepti gibisi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :) eğlenceli bi konsept bence bol oyuncaklı :) bu yüzden çok seviyorum sanırım :)

      Sil
  6. Ay hepsi çok şirin.. Özellikle ahşap pencereye bayıldım.. Yeni yıl coşkusu süper bişey.. Şimdiden iyi seneler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Herkes en çok pencereyi beğeniyor sanırım hihihi :) Size de iyi seneler, mutluluklar :)

      Sil