4 Aralık 2014 Perşembe

Instagram sunumlarımla geri döndümm :)

Herkese uzuuuun bir aradan sorna merhabaa :)

Mail adresimde bir sorun olduğu için bloğuma giremiyordum :( Evlendim ortadan kayboldum gibi oldu ama kaybolmaıdm burdayım :) Severek aldığım her şeyimi daha da severek kullanıyorum, her hafta sonu güzel sofralar hazırlamaya, mutlu kahvaltılar yapmaya çalışıyorum :) Instagram'da paylaştığım sofra ve sunum fotoğraflarımı ordan kopyalayıp hemen bir post yapayım ses vereyim istedim :) Fotoğrafları instagramdan aldığım için kaliteleri kötü kusuruma bakmayın :) Bloğumu çok özledim elimden geldiğince sık yazıcam artık :)

Sevgiler..




























4 yorum:

  1. Hic oyle deme cok guzel gorunuyor sunumlarin ;),Hosgeldin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederimm. Hoşbuldum :)

      Sil
  2. bütün sunumlara bayıldım ya:)

    YanıtlaSil