23 Haziran 2014 Pazartesi

Ütümü ve süpürgemi de almıştımm :)

Herkese iyi haftalaaar :)
Bu cumartesi sevgili çeyizciklerim evimize gittii benim de üstümden büyük bir yük kalktı epey rahatladım :) Çeyizlerim anneannemdeydi ve sadece oradakiler gitti, son dönemde alınan ve bizim evde olan ve henüz gitmeyen parçalar da var. Anneler günü indirimlerinden faydalanıp pek de güzel aldığım ütüm ve elektrik süpürgem gibi :) Her ikisi de Philips, ütüyü tavsiyeler üzerine kazanlı tercih ettim, özellikle de anneciğimin tavsiyesi üzerine ^^

Hazırlıklar devam ediyor, her hafta sonu yapacak işler var, biraz yorucu ama çok da zevkli :) Mesela şu an gidip kolileri açmamak için yerimde zor duruyorum, hafta sonu olsa da gitsem açsam :p Bi kaç tanesini taşıdığımız gün dayanamayıp açmış olabilirim ^^
















Sevgiler..






6 yorum:

  1. Allah mutlu günlerde kullanmanızı nasip etsin,sevgi ve sağlıkla :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederimm, sevgiler :)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullanın inşallah. Mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Yorumun ıcın tsk ederım aynı kosturmacalar ıcındeyız bende bugün süpürge makınemı phıllıps ten almak ıstıyorum :) artık takıpteyım sevgıler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Kolay gelsiiinnn ve şimdiden iyi günlerde kullan :) Sevgiler..

      Sil