3 Haziran 2014 Salı

Biriken çeyizler :)

Merhabaaa,
Umarım herkesin haftası güzel başlamıştı ve güzel gider :) Bizde bu aralar hazırlıklar son hız devam ediyor peki ben minik çeyizler almaktan vezgeçtim mi tabii ki hayıırr :) Bunlar da son bir iki ayda aldığım biriken cici çeyizlerim, bu renklere çiçek desenlerine takmış durumdayım :) Minnoş çatal bıçaklarım, tanesini 1 TL'ye alıp toplam 6 TL'ye mal ettiğim Greengate'e ohh olsun dediğim yumurtalıklarım, çook severek aldığım kalemlerimle takım defterimm :) Umarım beğenirsiniz :)












İkea'dan aldığım amerikan servislerim



English Home çakması ve Kemeraltı'ndan aldığım kuşlarım :)







Bunlar da İkea çakması saksılarım, İkea'da bu kadar rengi yoktu yapan amcayı tebrik ediyorum sağolsun :p



 Çakma değil gerçek English Home peçeteliğim ve minik kurabiyeliklerim :p


Peçeteliğime aşık olmuş olabilirim ^^





Mint yeşili çerçevem :)



Vee son bir güllü kombinle kapanış yapalım :)



Sevgiler








12 yorum:

  1. Cok guzeller guzel gunlerde kullanin insallah...

    YanıtlaSil
  2. Ömür boyu huzurla yaşaman dileklerimle.. Çatal kaşık takımını çok fena kıskandım bilmiş olasın.. :)) ne yazık ki İzmit'de bulamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğin için çok teşekkürler :) heheh kıskan kıskan :p Ben de internetten satın almıştım, Pink & More diye bir marka. Zaman zaman farklı ev dekorasyonu alışveriş sitelerinde satışa çıkıyor ;)

      Sil
  3. En ilgimi çeken konu bu sıralar :) Yumurtalıklardan ben de aldım :)) Çatal bıçakların çok güzel nereden? Hepsine hepsine ,en önemlisi zevkine bayıldımmm :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :) Heheh evet insan çeyiz olaylarına takıldı mı takılıyor hep alası geliyor :) Çatal bıçakların markası pink & more. Ben evim.net sitesinden almışım şimdi baktım maillerime buldum :) Dediğim gibi zamanz aman farklı alışveriş sitelerinde satışı oluyor, markanın kendi sitesi var mı ya da satıldığı bir mağaza onu bilmiyorum :)

      Sil
  4. Takip edecegim siteyi tesekkür ederim tavsiye icin.. Hatta hemen bakiyorum şansima artik.. Güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Tekrar teşekkürler..

      Sil
  5. Güzel günlerde keyifle kullanmanı dilerim. hepsi çok cici şeyler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :) Beğenmene sevindim sevgili Juliette :)

      Sil
  6. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de ziyaretinize geldim hemen ;)
      Sevgiler..

      Sil