13 Haziran 2014 Cuma

Beyaz eşyalarımızzz ✔

Yaşasııın bugün cumaaa :) Hem de ben aynı haftada ikinci postumu hazırlıyorumm :) Evimizin fotoğraflarını paylaşırken beyaz eşyalarımızı aldığımızı ve bir sonraki postun onlarla ilgili olacağını söylemiştim, bu sefer sözümü tuttum :) Çamaşır makinemizi henüz almadık, kurutmalı çamaşır makinelerinden almayı planlıyoruz ama henüz araştırmalarımız bitmedi :) Amaa mutfağımızı tamamladıık :) Küçük mutfak aletlerimi zaten Mayıs ayında Anneler Günü kampanyalarından faydalanıp almıştım, bakmak isterseniz tık tık :) Mutfaktaki beyaz eşyalarımızı da Arçelik'ten aldık. Aldıktan sonra da mağazada gidip hepsinin fotoğrafını çektim sizler için tek tek :p


Mutfağımızda davlumbaz zaten vardı, biz de buna uygun inox ankastre fırın ve siyah ocak tercih ettik.. 






İşteee sözde 3 farklı yemeği kokularını karıştırmadan birlikte pişirebilen fırınımız :D Gerçekten yapabilecek mi çok merak ediyorum :)



Bu da cici ocağımız :p 



Bulaşık makinemiz, ben dış görünüşünü çok sevdimm, çok sade ve farklı geldi bana.. Ama gören herkesin ilk bakışta "Aaa bu ne fırın mı?" demesini napıcaz hiç bilmiyorum heheh :)



Veee son olaraak buzdolabımıızzz :) Yıllardır gardrop tipi buzdolaplarını çok beğenirim ve hep mutfağımda müsait bi yerim olsun da alabileyim diye hayal etmiştim, hayalim gerçek olduu ona kavuştumm ^^ 




İşte böylee büyük bi işi daha hallettiik, evimiz bu pazar boyanacaak(evet Babalar Günü'ne denk geldi biraz kötü oldu ama ne yapalım), önümüzdeki hafta içi de bu cicilere kavuşuyoruuzz :) Mutfağımıza bunların yerleşmiş halini çok merak ediyorumm :) Ben hepsini çok sevdim bence birbirleriyle epey uyumlu oldular, yerleşince de güzel olacaklar :) 

Sizinle paylaşınca mutlu oluyorum, güzel yorumlarınız da beni çok mutlu ediyor :) 

Hepinize çook güzel bir hafta sonu diliyorum :)

Sevgiler..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder