6 Mayıs 2014 Salı

Mini mini mutfak aletlerime kavuştum ki ♥

Geçen yıl bu zamanlarda sizi istiyorum diye bir post yapmışım :) Bakınız burada duruyo hala :) Üzerinden bir yıl geçmişken kendilerine kavuştum ^^ Bu geçen bir yılda başka markalara başka modellere de göz attım ama yok olmadı kalbim hep bu beyaz cicilerden yana oldu :) Ben de geçtiğimiz hafta gittim in love serisi k
üçük mutfak aletlerinden seçtiğim parçaları aldım :) Hem de anneler günü indirimlerinden faydalandığım için geçen bir yıldaki zamlardan etkilenmeyip bir yıl önceki toplam tutarlarını ödedim :) İndirimleri severim bilirsiniz :D Hem kim sevmez ki :)


Bunlar bütün seri ben sadece seçtiğim 5 parçayı aldım :)






1- El blender setimiz


2- Ekmek kızartma makinemiz



3- Blenderımız



4- Çay makinemiz
Kettle almak yerine bunu tercih ettim bi taşla iki kuş ;)


Düzgün bir fotoğrafını çekmeyi becerememişim o yüzden orijinal fotoğraflarından da ekliyorum :)




 5- Tost makinemiz



Waffle plakalarıyla birlikte tost makinemiz :D Waffle plakası olmayan modeli de vardı ama biz waffle sever bir çift olarak bunu tercih ettik :)
Lezzetli wafflelar yapmak için sabırsızlanıyorum :)




Aranızda çeyiz hazırlığı yapan varsa siz de anneler günü indirimlerinden faydalanın derim ;)

Sevgiler..



4 yorum:

  1. Hepsi çok güzeller. Güzel günlerde Aşkla kullanmanı dilerim IN LOVE serisisni, adına yaraşır biçimde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihi çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  2. Çeyiz hazırlıkları nasılda güzel telaşlardır.Sevgilerimle güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öylee :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil