28 Mayıs 2014 Çarşamba

Gecikmeli post "Nişanda ne giydim?" :)

Herkese merhaba,
Nişanımızın üzerinden neredeyse iki ay geçti. Ben bu sürede kimi zaman işlerden fırsat bulamadım, kimi zaman yaşanan olayların acısından bir türlü yazamadım.. Vakit bulamayınca ya da insanın içinden gelmeyince yazılmıyor gerçekten.. Bu iki ayda bir sürü şey oldu aslında.. Mesela nikah tarihimizden sonra düğün mekanımızı da ayarlamıştık zaten , iki hafta önce gelinliğimi de buldummm ^^ önümüzdeki pazartesi ilk provama gidiyorum :) duruunn daha bitmedi :) Evimizi de bulduk ^^ Şimdilik kiracı olsak da her şeyiyle içimize sinen bizi çok mutlu eden bi ev oldu :) Her gün gidip göresim var evimizi :p Çok tatlı bi duyguymuş gerçekten :) Neyse ev için bolca post yapmayı planlıyorum zaten :) Nişandan birkaç fotoğraf paylaşıp kaçıcam şimdi :) 

Biiizz 


Annecim ben ve anneanneciimm :)



Şımarırken ben ^^ Nişanımız evde olduğu için kısa, sade ve uçuş uçuş bi elbise giymek istedim, Cemile Teyzecim de tam istediğim gibi bi elbise dikti bana ^^ Aynı renk hem de istediğim modelde ayakkabıları da buluncaa benden mutlusu yoktu :p



Evet fotojenik değilim biliyorum :D 


Canım nişanlım beniimmm :)



Bu da canım kardeşimm :)



Görümceciğim ve elticiğim :p


Bu da minnoş oğluşum :)

Nişan tepsimizin fotoğraflarını bekleyenlerden özür diliyorum bir türlü nişan akşamında çekilen fotoğrafları bulamadım bunlarla idare edin ne olur :)

Kırmızı kurdelelerden ve o süslü nişan tepsilerinden hoşlanmadığım için böyle bir şey yapmak istedim :) Tepsiyi ham alıp gözüme en asil görünen :p bu renge boyadım sonra da içine ayna taktırdım :) Evdeki makası da aynı renk kurdeleyle sardımmm oldu bittii :) ne yalan söyleyeyim kurdeleyle boyanın bu kadar uyumlu olacağını tahmin etmemiştim alırken :)



Yüzüklerimizin nişan sırasındaki kurdeleli fotoğrafı yok ama makası sardığım gün kendi kendime çektiğim bu fotoğraf var :p Kurdelemiz buydu :)


Bunlar da alyanslarımız artık siz kurdeleli halini haya ediverin :p



İşte böylee hepinize sevgiler, görüşmek üzere  :)






6 yorum:

  1. Her şey çok güzel görünüyor. Mutluluklar yeniden :)

    YanıtlaSil
  2. Kurdela ve tepsi renklerine şaşırdım. Benimkilerin aynısı, biz de yüzüklere bunlardan takmıştık. Aynı seçimi yapmış birilerini görmek sevindirici ve şaşırtıcı :) Ben makasımı organize kurdelayla yapmıştım sadece ve hala aynı şekilde, kuyruklu şekilde ( sarkan kurdela parçaları da koymuştum) kullanıyorz. Ha artık eşim bıyıklarını kesmede kullanıyor, o ayrı :D
    Mutluluğunuz baki olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ben de şaşırdım gerçekten çok şirinmiş :) Bıyık kesme olayına da bayıldım :D
      Çok teşekkür ederiizz :)

      Sil
  3. Allah mutlu mesut etsin :))
    Banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil