8 Mayıs 2014 Perşembe

Ben nişanlıma pasta yapmıştım, sizinle paylaşmayı unutmuşum :)

Bu yıl bitanecik "nişanlıma" :) doğum günü hediyesi olarak hem kurabiye hem pasta yapmak istedim.. Bilerek doğum gününden bir kaç gün önce yaptım ki beklemediği bir anda görsün daha çok mutlu olsun :) İlk şeker hamurlu kurabiye denememi de onun doğum günü için yapmıştım, eh o zamandan bu zamana kendimi biraz geliştirdim, başkaları için başka temalarda farklı kurabiyeler yaptım, laf aramızda en çok nişan kurabiyelerimizi seviyorum hihihi :) İlk hediye ettiklerim kırmızı temalı olduğu için bu sefer farklı olsun istedim, biraz da nişan kurabiyelerimizin etkisinde kalmış olabilirim belki kim bilir belki de pastel renklere aşığımdır onu da kim bilir :p İşte bu sebeplerden 27 yaş pastasına pek uymasa da pastel cıvıl cıvıl bir pasta ve kurabiyeler yaptım :) Kurabiye daha önce çok yaptım ama bu 2. pasta denemem oldu  ve bence çok da güzel oldu :) İlk pasta denememe de baby shower partimizden göz atabilirsiniz :)

Ben yaptım diye demiyorum görüntüsü kadar lezzeti de epey beğenildi hani :p İçinde pastacı kreması, üstünü kaplamak için de ganaj kullandım, meyveler çikolatalar falan öyle bir şey oldu işte :)


Canım sevgilim benimmm iyi ki doğmuşsunnn :) 





Pastamıza yakından bakalım :)







Vee kurabiyelerimiz :)











 Sipariş vermek isteyenler benimle duyguluhayaller@gmail.com adresinden iletişime geçebilir..


Sevgiler..
        








10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bu güzelliğe kıyılıpta yenir mi hiç :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh çok teşekkür ederim :) Keserken içim acımadı desem yalan olur zaten :) Kesmeyelim desinler diye bekledim resmen :p

      Sil
  2. Renkler desenler muhteşem. Ellerine ve zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ne yazacağımı şaşırdım harika olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuşlar bloguna bayıldım :)

    YanıtlaSil