9 Nisan 2014 Çarşamba

Nişan kurabiyelerimiz :)

Herkese merhabaa :)
Nişan postlarımdan ilkinde çok severek yaptığım nişan kurabiyelerimizi paylaşmak istedim :) Kendi nişan kurabiyelerim diye söylemiyorum bence bugüne kadar yaptığım en güzel şeker hamurlu kurabiyeler oldular ^-^ eheheh :) Nişanımız evde olmuş olsa da bir tema ve renkler belirlemezsem tabii ki de olmazdı :) Ben de somon rengi, pembe ve yeşil etrafında güllü bir tema kurdum :) Daha önce paylaştığım etiketleri haftalar öncesinden hazırladım :) Seçim gününden bir akşam önce de kurabiye hamurumu güzeelce hazırlayıp ertesi sabaha kadar buzdolabında beklettim :) Seçim sabahı oyumu kullanıp geldikten sonra da başladım bir yandan pişirip bir yandan süslemeye :) Canım nişanlım ve bitanecik kuznelerime yardımları için tekrar tekrar teşekkür ediyorum ^-^ Sizi seviyorum




İşte aşama aşama kurabiyelerimizin hazırlanışı :)

Piştileerr..

Soğudulaar..

Süslenmeye başladılaarr :)


Cici güllerim ^-^


Vee ilk tepsi süslendiii



 Paketleme çalışmaları devam ediyor :)


 Paketleme de tamamlandıı :)

Sevgilimin isteği üzerine hazırladığım baş harflerimizin de olduğu tek ve büyük kurabiyemiz :)

Bu da kurabiyelerimizin etiketlenip tamamlanmış halii :) 
Yarısını pembe yarısını yeşil kurdeleyle paketledik :) Maalesef somon rengi kurdele bulamadım :(




Anneanneciğimin evinde salondaki masaya ikramlarımız yerleştirip açık büfe tadında bir ortam oluşturduk. Ama misafirlerimizi yormadık servisi kuzenciklerim yaptı :) Bence böylesi,  aile büyüklerinin çoğunlukta olduğu bu ortamlar için daha uygun. Ben sadece görsel bir güzellik olsun, gözler doysun, hoş bir köşe olsun istediğim için bunu tercih ettim :) Masanın en dipteki köşesine de daha önce baby showerda kullandığımız ağaca kurabiyelerimizden asıp, İkea'nın resmen benim için ürettiği :D bu cici saksılara çubuklar geçirip paketleyip kurdelelediğim marshmallowları da koyuup böyle cici bi köşe yaptım :)


Benim çok içime sindi, güzel yorumlar almak da çok çok mutlu etti :) 
Umarım siz de beğenmişsinizdir :)


Kurabiyeler için sipariş vermek isteyen olursa benimle duyguluhayaller@gmail.com adresinden iletişime geçebilir..
Beni Instagram'da takip etmek isterseniz de duyguluhayaller ismiyle bulabilirsiniz :)


Sevgiler..




19 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel olmuşlar. Sizin bu egodan uzak hallerinizi çok seviyorum. Çeyizine aldığı iç çamaşırına kadar gösterenlerden değilsiniz :) Mutluluğunuz daim olsun, kurabiyeler için de afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. tam sizden beklediğim renkler ve dekor muhteşem olmuş ellerine sağlık en güzelide büyük kurabiye olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :) Büyük kurabiyeyi ben de çok sevdim evde masada baş köşede duruyor şu an :) İleride kına gecemde benden hiç beklenmeyen renkler kullanmaya karar verdim :p

      Sil
  3. renkler ne olursa olsun herşey sizin kadar güzel olcaktır eminim :) bekliyoruz diğer postlarıda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim çok zarifsiniz :) Çok mutlu oldum. Kuzenlerimden ve arkadaşlarımdan fotoğrafları pek toparlayamadım henüz en kısa zamanda bişeyler yazmayı umuyorum :)

      Sil
  4. çok zevklisiniz. tebrikler. ben kurabiye deniyorum ancak hamurlar pişince kalıba göre küçük oldular. sorunu bulamıyorum.
    kabartma tozu eklemediğim halde biraz kabardılar, küçüldüler , süslemekte zorlandım. çok zevkli ama birde bozulmasalar.....

    YanıtlaSil
  5. duygu hanım mutluluklar dilerim. kurabiyeleri incelerken ...tarzınız çok zarif...kibarlar. benim kurabiye denemelerim var. pişince hamur küçüldü. sizinkiler çok net işin püf noktası nedir? deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. çok canım sıkılıyor bu soruna. teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  6. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim çok incesiniz :) Hamurun buzdolabında bekleyip sertleşmesi gerekiyor, kalıplarla hamuru kesmeden önce de hamurla çok oynamamak gerek ki formu bozulmasın, küçük parçalar koparıp açarsanız daha iyi olur. Bir de çok uzun süre pişirmeye gerek yok kurabiyeleri. Aklıma gelenler bunlar :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ömür boyu mutluluklar duygu hanımcım. Her şey çok güzel görünüyor ellerinize emeğinize sağlık :)
    Biz nişanı atlattık artık ben düğün hazırlıklarına başladım ve kendi nikah şekerlerimi kendim yapmak istiyorum sizden çok şey öğrencem dedim fotoğrafları görünce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Size de mutluluklar diliyorum..

      Sil
    2. Aslında her şeyiii sormak istiyorum. Zaten çok uyumluymuş zevklerimiz. :) inceledikçe bi şeyler çıkıyor çok güzel her şey.

      Sil
    3. :) Çok zarifsiniz teşekkür ederim, beğenmenize sevindim :) Yardımcı olabilirsem ne mutlu bana :)

      Sil
  8. Duygu hanım merhaba

    Tarif vardı sitede, bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Ben tarifi naifçe, yeni başlayanlar denemek isteyenler yapabilsinler, tariflerde kaybolmasınlar diye paylaşmıştım ama son zamanlarda o kadar sevimsiz, suçlayıcı ve itici yorumlar geldi ki tarif postuna ben de tarifi bloğumdan kaldırmaya karar verdim.. Paylaşımcı olmak için iyi niyetle yazdığım bir tarifin daha fazla canımı sıkmasını istemiyorum çünkü..
      Anlayışınız için teşekkürler, sevgiler..

      Sil
  9. Merhaba Duygu Hanım,

    Kurabiyeleriniz çok güzel. Ömür boyu mutluluklar dilerim.

    Kullandığınız şeker hamurlarını kendiniz mi yaptınız acaba? Yoksa hazır mı? Bu renk şeker hamuru mevcut mu onu öğrenmeye çalışıyorum açıkçası :) Renkler çok hoş ve uyumlu olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Çok teşekkür ederim :) Bu renk şeker hamuru var daha önce kendim yapmıştım aynı tonları ama nişanımızda hazır kullandım :) Su yeşili ve pembe olarak bulabilirsiniz hamurları
      Sevgiler..

      Sil
    2. Çok teşekkürler :)

      Sil