25 Nisan 2014 Cuma

Nikah tarihimizi aldıııık ♥♥♥









16 yorum:

  1. Haydi hayrolsun bakalım :) Tebrikler. Bu harfler hiç ayrılmasın birbirinden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederiiizz :)

      Sil
  2. Haydi hayırlısı! Şimdiden mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. ayy ben de 31 ağustosta evlenmiştim :) Seninkinden sadece 1 yıl öncesiydi :)
    Mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Heheh tatlı bi tesadüfle anılarınızı canlandırmış olduk :) Teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, mutluluklar

    YanıtlaSil
  6. Harikaaaa çok sevindim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :) Hafta sonu düğün hazırlıklarından fırsat bulup bloga bakamadım, yorumlarınızı yeni görüyorum, çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Allah tamamına erdirsin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmm :)

      Sil
  8. hayırlı olsun, tebrik ederim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. hayırlı uğurlu olsun, bir ömür boyu mutluluklar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkürler :) Güzel yorumlarınız beni çok mutlu etti :)

      Sil