17 Nisan 2014 Perşembe

Lavanta keseleri ve tüm nişan hediyeliklerimiz :)

Nişanımızda lavanta kesesi ve şeker hamurlu kurabiye dağıttığımızı söylemiştim :) Hediyelerimizin hepsini yapım aşamalarıyla bir araya toplayıp hatıra olarak bir arada dursunlar istedim ve bu postta hepsini birleştirdim :)

Sizlerle daha önce de paylaştığım malzemelerimizle işe başlıyoruz :)


Lavanta keselerimiz için beyaz güller de almıştım aslında ama sonradan sadece somon rengi güllü olanları dağıtmaya karar verdim, çünkü çok daha şirin oldular :)




Etiketlerimiz :)



Keselerin etiketsiz halleri :)




vee lavanta keselerimizin bitmiş halii :)



Nişanda bu şekilde sehpanın üzerinde duruyorlardı 




English Home'dan aldığım gül kokulu keselerimiz



Bu fotoğrafı niyeyse çok seviyorum :) Pek güzel çekmişim :p



Kurabiyelerimize ve lavanta keselerimize birlikte bakalım ;) 
Yaparken bu kadar uyumlu olacaklarını düşünmemiştim ama lavanta keselerimizin gülleriyle kurabiyelerimiziz gülleri birebir aynı oldu :) Herkesin çok hoşuna gitti, bu beğeniler de beni çok mutlu etti ^-^








Son olarak da tüm minik hediyeliklerimize topluca bakalımmm :)
Lavanta keselerimiz, şeker hamurlu kurabiyelerimiz, marshmallowlarımız, gül kokulu keselerimiiiz :)


İşte bizim hediyelikleirmiz böyle, tam da istediğim gibi hayal ettiğim gibi oldular. Gül etrafında dönen kendimce bir konsept oluşturdum, çok beğenildi, çok da mutlu oldum :) Şimdi hepsine gözüm gibi bakıyorum, kimini evin en görünür yerinde sergiliyorum kimini de kutularda hatıra olarak saklıyorum :)


Sevgiler..



Not: Tekrar görmek zorunda kaldığınız fotoğraflar için özür diliyorum :p




6 yorum:

  1. her şey çok güzelgörünüyor bu arada tebrik ederim :) 3 mayısta nişanım var kurabiyeleri koyduğunuz malzeme nedir? kutu olarak buldum ama gereksiz geldi hem dışından da görünsün istiyorum acaba nereden bulabilirirm böyle şeffaf olanı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Kurabiye poşeti diye satılıyordu ben internetten almıştım ama alalı çok uzun zaman oldu. Aslında kına gecelerinde de olan çerez poşeti diye tarif edebileceğim bir poşet bu tarz malzemeler satan yerlere bakarsanız bulabilirsiniz tahminim :) Yalnız içine koyacağınız kurabiyelerin poşetlere sığabilmesi için boyutlarına dikkat edin :)

      Sil
  2. Herbiri ayrı güzel olmuş. Tebrik ederim başarılı bir çalışma :)) Mutluluk ve şans getirmesini dilerim..

    YanıtlaSil
  3. gerçekten tam bi gül konsepti olmuş çok tatlı hepsi :) ee ne giydin onuda merak ediyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Fotoğraf işini hallettiğimde onu da paylaşacağım :)

      Sil