29 Nisan 2014 Salı

Bloğum büyümüş de birinci yaşını doldurmuşş :)

Blog yazmaya başlama amacım bir günlük tutmak, aldıklarımı sevdiklerimi biriktirmek, unutup gitmememi sağlamaktı.. Aslında blogların eskisi kadar yoğun kullanılmamaya başladığı bir dönemde blog açmaya karar vermiştim ama iyi ki de açmışım, güzel yorumlar , şirin insanlar, beğeniler, yardımlaşmak, fikir alışverişi yapmak çok keyifliymiş :)  
Koskoca bir sene geçmiş bile :) Geçen yıl çeyizlerle başlayan serüvenime artık nişandı düğündü devam ediyorum :) Bu arada düğün mekanımızı da ayarladık sayılır ;) 
Bazen fırsat bulup yazamıyorum, bazen arka arkaya hepsini yazıveriyorum :) Öyle ya da böyle yazmayı paylaşmayı seviyorum :) Tabii ki sizlerin bloglarını okumayı da çok seviyorum :) 
İşte böyle.. bloğuma kendimce iyi ki doğdun demek istedim :) 

Kaynak: Pinterest


Bloğuma bir yerlerden gelmiş misafir olmuş, göz atmış, izleyici olmuş, güzel yorumlar bırakmış herkese çok teşekkür ederim :)


Sevgiler..




6 yorum:

  1. Tebrik ederim nice nice yeni yaşlar dilerim. Umarım düğününü çocuklarını ve hatta hatta torunlarını da paylaşırsın bizlerle :))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihi teşekkür ederim :) Tatlı yorumunuz yüzümü güldürdü :)

      Sil
  2. Tebrik ediyor ve daha nice mutlu paylaşımlı seneler diliyorum.. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Aynen darısı başınıza :)

      Sil