17 Mart 2014 Pazartesi

Son çeyiz ganimetlerim :)

Bu hafta sonu canımcım sevgilimle bir güzeel alışveriş yaptık :) Üstüme başıma bir şeyler bakasım hiç gelmedi ben de indirimlerden faydalanıp çeyize birkaç bir şey daha ekledim gitti :) Bu cici paspas English Home'dan.. Evimizin girişinden evimizin renkliliği, tarzı, tonları belli olsun istedik :) Çeyize paspas almak biraz saçma olmuş olabilir kabul ediyorum amaa bizim bi evimiz olana kadar bu paspastan eser kalmaz, bi daha da hiç bi paspası bu kadar beğenemem ne yapayım mecburen aldım :D

Bu alışveriş çantasını da çok severek aldım renkleri deseni tam benlik ^.^ Ama henüz kullanım alanına karar verebilmiş değilim :p



Gül kokulu bu keseleri nişanımız için aldım, kendi hazırladığım lavanta keselerinin yanında bi hoşluk olsun istedim :) Aslında kokularını çok sevmedim ama güllü ve pembe oldukları için dayanamadım aldım :)



English Home alışverişlerim bu kadar, gelelim Bernardo'dan aldıklarımaaa :) Mutfakta bambu parçaları sevdiğimi artık herkes biliyor sanırım :) İşte bambu serime kattığım yeni parçalarım. Dilerseniz çeyizimdeki diğer bambu objelerime buradan ve buradan bakabilirsiniz..

Bu fanusu acaip severek aldım, içindeki bambu parça çıkıyor yani dilersem bembeyaz bir fanus olarak da kullanabilirim kendisini :)

 Ya bu minik tereyağlığa ne demeli o kadar şirin o kadar minik ki onu da çok severek aldım tabii ki :)


Bu da sabunluğum..
Bu peçeteleri de İkea'dan hem nişanımız hem de çeyizim için aldım :) 



Daha önce aldığım parçalarla bir arada göstermek istedim..



Beğendiniz mi yeni cicilerimi ? :)


Sevgiler..




6 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel. English Home, İkea ve Bernardo muhteşem üçlü çeyiz alışverişleri yapanlar için :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet aynen bence de muhteşem üçlü :)

      Sil
  2. her zaman ki gibi harika şimdiden nişanını ve evini çok merak ediyorum :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :) Çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
  3. English Home harika bir seçim çeyiz alışverişi için. Bir ara bende çıkayım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle, ben de bu bahar daha uğrayamadım ;)

      Sil