24 Mart 2014 Pazartesi

Nişan etiketlerimiz hazııırr :) ♥

Nişan etiketlerimiz de hazııırr, sıra geldi onları lavanta keselerimizle buluşturmayaa :) Etiketlerin tasarımı bana ait, aynı temada 5-6 farklı model tasarladım, arkadaşlarım arasında küçük bi anket yaptım, en çok sevilen model bu oldu :) Böyle şeyleri tasarlamayı yapmayı zaten çok seviyorum ama bir de kendi nişanım için olunca çoook mutlu oluyorum yaparken :) Bitmiş hallerini nişandan sonra paylaşıcam :) Beğenip de sipariş vermek isteyen olursa da yapmaya karar verdim, isteyenler benimle iletişime geçebilirler :)


Nişan hazırlıklarına şöööyle bi göz atarsak eğeeerr;

Hala bi ayakkabım yok :(
Elbisem dikiliyor umuyorum ki tam da istediğim gibi olacak :) 
Canım sevgilime istediğimiz gibi bir kravat bulduk sonunda, kargomuz bir iki güne gelir diye umuyoruz :)
Nişan tepsimizi boyadım vernikledimm, bu akşam aynasını da taktırabilirsem o da bir iki güne hazııırr.. 
Etiketleri lavanta keselerimize takıncaa o iş de bittiii :) 
Haftaya kurabiyelerimizi de yapıp paketleyip onların etiketlerini de takıncaaa taa daaa hazırızzz :)

Şimdilik durumumuz bu :)

Herkese iyi haftalar...



4 yorum:

  1. Çok güzel telaşlar bunlar, hayırlısı olsun:)

    YanıtlaSil
  2. İnstagramda görünce çok beğendim nereye koyacağını merak etmiştim.Çok güzel.Hele ki kendi özel gününde kendin tasarlamak en en güzeli :) Bende aynen senin gibi hazırlamayı düşünüyorum ve sabırsızlıkla nişan hazırlıklarını görmeyi bekliyorum:)Çok tatlı güzel telaşlar bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Instagramda yazmamışım ne yapacağımı haklısın :D Çok teşekkür ederim :) Merak edenler olunca paylaşmak da keyifli oluyor :)

      Sil