20 Mart 2014 Perşembe

Balerin tuzluklarım :)

Ben bu cici balerin kızları aldığımda bu kadar meşhur değillerdi, nerden baksanız 2, bilemediniz 3 sene olmuştur ben bunları alalı :) Bi mağazada tesadüfen görüp bayılıp bir sürü de para verip tuzluk takımını ve yumurtalık diye satılan ama sofrada baharat vs. de koyarım diye düşünüp aldığım bu parçasını seçmiştim :)

Şimdi instagramda o kadar çok rastlıyorum ki balerinlere hayranları çok :) Servis tabakları, kurabiyelikleri, tekli yumurtalıkları, baharatlıkları, kupaları da var. Ben büyük boyutlu parçalardan pek hoşlanmadım balerin kızların kibarlığı gitmiş bence :) Bir de  bir şey daha dikkatimi çekti vücutları beyaz olmayan komple boyalı olanları da var ve onlar da bu kadar hoş durmuyorlar bence. Almayı düşünenler varsa gözlemlerimi paylamış olayım  ;)

İşte benim pembe sofralarıma eşlik edecek narin balerin kızlarım :)




Tuzluk, biberlik ve kürdanlık..




Yaptığım en kısa çeyiz postu oldu sanırım :) 
Bu arada buralara bahar geldi, sizin oralara da geldi mi ?

Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder