28 Şubat 2014 Cuma

Tatlı telaşlar içindeyim..

Herkese merhaba,
Ben pembe ve yeşil tonlarına gerçekten takıntılıyım sanırım :) Geçtiğimiz hafta sonu İkea'da beyazının neredeyse her çeşidini aldığım bu serinin pembe ve yeşilini görünce hemen saldırdım tabii ki vee bu güzellikleri çeyizime ekleyiverdim :) 




Daha önce beyazını da aldığım bu minik mum tabaklarını çok seviyorum. 
Güzel sunumlarda ya da dekoratif amaçlı kullanılabilir.
 Çeyizime almış olsam da tek seferlik kullanıma açtım kendilerini :) 
Başlıkta da dediğim gibi tatlı telaşlar içindeyim, nişan hazırlıkları yapıyorum ve her detayını kendim hazırlamazsam tabii ki de rahat edemem :) 
Lavanta keselerimi hazırlarken cici tabaklarım da bana eşlik ettiler, malzemelerimi koymak için kullandım onları  ^.^


Somon rengi bu gülleri bulmak için epey dolandık annemle ve tüllerin düz modelini bulmak için de. Düz tül eski modelmiş artık tercih edilmiyormuş bize her yerde böyle dediler ve taşlı olanları gösterdiler ama azmettim sonunda düzünü buldum :) Renkleriyle tülleriyle tam da istediğim gibi oldu keselerim. 
Yapması daha uzun sürer diye düşünmüştüm ama o hevesle malzemeleri aldığımız günün akşamı bir kaç saatte hepsini bitiriverdim :) 
Bir tülüm bozuk çıktığı için 99 tane lavanta kesem hazır durumda bekliyorlar şu an :D 
Keseleri hazırlamayı o kadar sevdim ki sipariş alıp yapasım geldi resmen :)



Nişanımızı evde yapmayı planlıyoruz, başka hazırlıklarım da olacak ama şimdilik bu kadarını yaptım. Daha bir kaç hafta olduğu için büyüsü kaçmasın diye lavanta keselerimin bitmiş hallerini şimdiden paylaşmak istemedim ama bu kadardan bişi olmaz bence :p 
İşte konseptimiz bu.. Güller, pembeler ve yeşiller, umarım herkes beğenir, ben çok sevdim :)



İyi hafta sonları..


6 yorum:

  1. Hepsi birbirinden hoş, pembeyi ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. senin zevkine hayranım resmen :) aylardır takip ediyorum zevklerde aynı olunca sen ne alırsan alasım geliyor :) Allah kolaylık versin mutluluklar dilerim herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ehehe çok mutlu oldum :) İnsan zevkine uyan şeyleri görünce cidden gidip hepsini almak istiyor :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Teşekkürler..

      Sil