26 Şubat 2014 Çarşamba

♥ Sevgililer günü hediyelerim ♥

Herkese günaydın,
Bir haftayı daha yarıladık. Şubat ayı bitmeden, fırsat bulmuşken bitanecik sevgilimin beni çok mutlu ettiği sevgililer günü hediyelerimi sizlerle paylaşmak istedim :) Sevgilim çok şirin kartlar ve notlar hazırlamış onların yeri ve değeri ayrı ama aldığı Willow Tree bibloları beni epey şaşırttı açıkçası :) Önceden aldıklarıma bloğuma girip bakmış (onları çok sevdiğimi de bilir ^.^) ve bence een güzellerini sipariş etmiş :) Kutuyu açınca çocuklar gibi sevindim :) Çok anlamlı çok sevdiğim iki yeni parçamız daha olmuş oldu :)
Canım sevgilim benim, çok seviyorum seni ♥ 


Aramıza geç katılan bu minik hanım pek kibar, çiçeklerinin rengi de pek güzel, tam benlik ^.^


Forget me not




Kutumuza ayrıca bayıldımm, içinde güzel hatıralar biriktirmeyi heyecanla bekliyorum :)

Embrace




Benim önceden aldıklarımla hepsi bir arada nasıl duruyorlar bi kolaj yapıp görmek istedim :) Hepsini çok sevdim, bence çok tatlı oldular :)





Dilerseniz daha önceki Willow Tree yazıma buradan bakabilirsiniz..

Sevgiler..





2 yorum: