5 Şubat 2014 Çarşamba

Çeyizlere devam edelim o zaman :)

Herkese merhabalar :)
Bir önceki postta da dediğim gibi bu aralar çok istesem de bir türlü yazamıyorum :( Bulduğum bu ilk fırsatta yeni çeyizlerimi yeni cicilerimi sizinle paylaşmak istedim :) Aslında yeni tabaklar da boyadım ve sırada bekleyen bir tepsim ve iki de çerçevem var, onları da boyayıp bitirince paylaşacağım umarım :) Ama şimdilik hazır çeyizlerle devam edelim :p 

Kış biterken kış temalı ürünlerde her yerde çok güzel indirimler vardı ben de tabii ki bu fırsatı kaçırmadım ekledim hepsini sepete :)

Yastıklarım kargoda şu an bana doğru geliyorlar heyecanla bekliyorum onlarıı :)




Bu tahta ağacı çok sevdiimm :)





Bu tahta kardan adamı da annem almıştı onu da çok sevdim :)





Bu tabaklar canım annemle canım babamın bana yılbaşı hediyelerii :) Geçen yıl aldıkları parçalarla takım oldular, geriye sadece kupalarını almak kaldı :)





Bunları da kesin bi yerlerde bi amaçla kullanırım diye İkeda'dan almıştım :)




Kış temalı ürünlerimiz bu kadar :) Gelelim takıntılı olduğum bambu ürünlerimize :)  Bambu mutfak gereçlerime yenilerini ekleyip duruyorum :)

Bu takımı çok sevdim, banyo için olsa da ben mutfakta kullanmayı planlıyorum :) Eğer kafamda planladığım gibi durmazlarsa da banyoda kullanırım artık napiim :)






Tezgah üstü için son eksiklerimden biriydi bu kaşıklık, aldım rahatladım :p





Bu narin şekerliği de çok severek aldım, bambu beyaz kahvaltı sofralarımızda bize eşlik edecek ^^




Son olarak da ofisteki çekilişte bana gelen yılbaşı hediyem :) Kendisini çok sevdiimm, eh çekilişte en yakın arkadaşıma çıkınca zevkime çook uygun bi hediye gelmesi de normal oldu tabii :)





Şimdilik çeyizler bu kadar :) 

Umarım haftanız güzel geçiyordur, ben bitanecik sevgilim askerden döndüğü için çok mutluyum :)


Sevgiler..






12 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel, iyi günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kullanmayı bekliyorum artık sabırsızlıkla :)

      Sil
  3. Selamlar aldıkların cok hoş bende çeyiz telaşındayım banada bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi cook guzeller icine sine sine mutlu bir sekilde kullan onlari :)
    Ceyiz bloglarina bakmayi cok seviyorum eskiden ceyiz sandiklari acilir bakilirmis simdilerde ceyiz bloglarindan bu gideriliyor sanirim :) cilgin kizin ceyizi diye bir blog var Haticede cok hos seyler paylasiyor sende oyle .
    Hep mutlu ol , simdi diger aldiklarinada goz gezdirecegim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hiç o açıdan düşünmemiştim ama evet eski çeyiz sandıklarının yerini tutuyor sayılır, hoşuma gitti bu benzetme :) Beğenmenize çok sevindiimm :)
      Sevgiler..

      Sil
  5. Merhabalar blogunu cok sevdim bende ceyiz aliyorum sürekli blogumada beklerim sevgiler :) http://prensesin-masali.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ziyaretine geldim :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. Merhaba,
    Yastık çok güzel, güle güle kullanın..
    Sevgilerle..
    Necla Şölen
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil