9 Aralık 2013 Pazartesi

❅ Yeni yıl heyecanı sardı hepimizi :) ❅


Hepinize iyi haftalar,
Hava gerçekten çok soğuuk, belki İzmir'den buna söylenmek biraz nankörlük oluyor ama bizim de bünyemiz sıcağa alışkın napalım üşüyoruz :) Eh hava da soğuk olunca yılbaşı heyecanı iyice hissediliyor sanırım :) Bütün
mağazaları kırmızılar, yeşiller, noel babalar, renk renk yıldızlar süsler sarmış her taraf ışıl ışıl olmuş :) Bloglar deseniz daha da cııl cıvıl :) Ben de geri kalmayayım dedim, yılbaşı için süsleyip paylaşabileceğim bir evim yok belki henüz ama aklımın bi köşesine yazdığım, arşivime eklediğim fotoğrafları fikir olsun diye sizlerle paylaşmak istedim :) En sonda da yine çeyizlerim var tabii ki :) Yılbaşı konseptine yakın gördüğüm parçalarımı da eklemeden geçmedim :p 

















Bu minik keklere bayıldıımmm, yılbaşı sofraları için bence harika fikir ^^









Kaynak: Pinterest
                                                                                                    


Gelelim çeyizlerimee :)

Canım annemin aldığı kaselerim :)



Fener koleksiyonumdan yılbaşına uygun 2 parçam :)













Boyner'den aldığım bu yılbaşı süslerini çok seviyorum :)





Yılbaşı dekorasyonu mumsuz olmaz :) Bu da benim 
mum söndürücüm :)



Bu ayna çeyizimdeki en sevdiğim şeylerden biri, belki de en sevdiğimdir bilemedim şimdi :) Salonda konsolumun üstündeki duvarı süsliiycek kendisi :) (Evet onu bile aldım napim kıhkıhkıh :p)  Konsolun üstüne de fener koleksiyonumu yerleştirmeyi planlıyorum, kafamda bir arada çok güzel duruyosunuz umarım gerçekte de öyle durursunuz :) Bu aynanın yılbaşı konseptiyle pek ilgisi olmasa da mumlardan fenerlerden çağrışım yaptı, paylaştım gitti :)


Eee ofiste de yeni yıl heyecanını yaşamak lazım :) Kendisi şirin ve popüler minik ağacım olur  ^^



Sevgiler..

 ☃ ☃ ☃





2 yorum:

  1. ne güzel görseller böyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de çok sevdim, Pinterest'te bayıldığım daha bir sürü görsel vardı çok zor eledim :)

      Sil