4 Aralık 2013 Çarşamba

♥çeyiz♥ çeyiz♥ çeyiz♥ :))

Kış geldiii, yeni yıl yaklaşıyor, sevgilim askerliğinin yavaş yavaş sonuna geliyor :) Günler geçip giderken Eskişehir fotoğraflarımın devamını hala bulamadığım için kendime verdiğim sözü tutup çeyizime son eklenenleri sizlerle paylaşıyorum :) Bu yıl doğum günümde çeyizime çok sevdiğim parçalar ekleyen sevdiklerimi de çok seviyorum ki ben :) Böyle de karışık bi cümle kurdum ama seviyorum işte :) Doğum günümün eylülde olduğunu düşünürsek  paylaşmak için biraz geç kalmışım sanırım :) Ama o arada kendi aldıklarım da eklendi, çoğaldılar, bakalım beğenecek misiniz ;)

Hediyelerimin hepsini çok sevdim hepsi birbirinden güzel ama bu tepsi beni en çok gülümseten hediyem oldu diyebilirim çünküüü daha önce aldığım minik kek standlarımla  takıım oldular hem de habersiz :) 






Boy boy kek kalıplarım oldu :)







Bunlar da ara ara gidip aldığım silikon kapaklarım, fotoğrafı olmayanlar da var :) Kurmayı düşündüğüm masaların renklerine göre alıyorum öyle kafama estikçe :p Kullanmayanınız varsa eğer evde ve ofiste kullanıyorum ben gerçekten kullanışlı ve de çok ciciler :)










Bu en büyük boyu Tantitoni yeni çıkarmış sanırım :)








Çiçekli kupalarımı çok sevdim :) 








Çok zarif bi arkadaşımdan çok zarif bi hediye :) Başucumda duracak kendisi :)



Havlularııımm :)








Bu Paşabahçe cicilerini kendime hediye ettim :)






Bunları da harika bir Boyner indiriminden almıştım, yine çok karlı bi alışveriş oldu benim için :)






Peçetelerim de çatal bıçaklarımla uydu hani :p


Bu yazımdaki bu çatal bıçaklarımla da uydular bence :p



Renkleri fotoğrafta çok belli olmayan bu minik 4 fırın kabını da kahve tonlarında kahvaltı sofraları kurup bu konsepti tamamlayabilmek için almıştım :)





Vee son zamanlarda kafayı taktığım minnak mandallarııımm :) Renk renk :p





En sevdiklerim tabi ki de bunlar :)





Zarif, güzel kuşlarım YKM Home'dan, biraz Boyner Evde'yi taklit ediyorlar gibi geldi bana ama yine de güzel parçalar var, bakması ve alması keyifli :) 

Giyinme odamı mor hayal ediyorum ve zarif kuşlarım da bana odamda eşlik etsinler istiyorum :)






Vee neredeyse her boy her formunu aldığım İkea güzelliklerine son eklenenler :)






Bu diz battaniyesi Özdilek'ten. Geçen yıl grisini almıştım canım sevgilim için, o zaman pembesi kalmamıştı, şimdi de annecim bana pembesini aldı ^^  Soğuk kış günlerinde sıcacık televizyon keyfi yapıcaz biz :) 



Bu da böyle son bi kolaj olsun :)


İşte çeyizimde son durum bu :) Bu sefer gerçekten bol fotoğraflı az yazılı bir post oldu :) 
Umarım beğenmişsinizdir :)


Sevgiler..






6 yorum:

  1. Hepsi çok güzel Duygu'cum :) iyi günlerde kullanılsınlar. Keyifli sofralar kurulsun bunlarla, mutlu günler geçirilsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Dört gözle bekliyorum kullanmayı :)) Beğenmene de çok sevindim sağol ;)

      Sil
  2. güle güle kullan canım..bizde bin biir hevesle aldık şimdi keyifle kullanıyoruz, darısı tez vakitte başına:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh :) Teşekkür ederim canım :))

      Sil
  3. Hepsi birbirinden harika, Tantitoni tepsilerimiz silikon kalıplarımız aynı :) Küçük mandalları nereden aldğını öğrenebilir miyim? Takipteyim ben de beklerim sevgiler..
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederiimm :) Üstteki mandalları bi milyoncudan, alttaki pastel renkte olanları da Paşabahçe'den almıştım :)
      Ziyaretine geldim hemen :)
      Sevgiler..

      Sil