24 Aralık 2013 Salı

Bu yılbaşı ağaçları sizin için :)

Yazılarımdan az çok anlamışsınızdır, sürekli aynı olan şeyleri sevmem, her şeyin bir konspt içinde olmasını, farklı farklı konseptleri kullanmayı seviyorum :) Yılbaşı ağaçları ve dekorasyonunda da durum aynı. Ylın bu zamanlarında her ne kadar İzmir'de kar göremesek de, o karlı yılbaşı havasına bürünmek ve evi de süslemek hoşuma gidiyor :) Amaa her yıl aynı renkler aynı süsler olmaaz, o yüzden bol bol fotoğraf bakıyorum, küçük şeyler okuyorum ki farklı fikirler edinip kendi yaratıcılığımı da ekleyebileyim :) Evlenince her yıl farklı bir konseptte ağaç süslemeyi düşünen ben bu yılbaşı ağaçlarını da sizin için topladım :) Kırmızılar, griler, beyazlar, canlı renkler... Bakalım hepinize göre bir ağaç bulabilmiş miyim :) Herkes ağacını seçsiiinnn :)


Bunlar klasik sevenler için :)
❅ ❅ 






Bunlar ben kırmızı sevmem daha çok griler, simler severim diyenler için :)
❅ ❅ 







Bunlar beyaz olsun ben gönlümce renklendiririm diyenlere gelsiin :)
  










Bu minikler de minik sevenlere gelsin ^^






Bunlar da biraz farklılık sevenler için gelsiinnn :)











İşte benim favoriimmm :)



Sevgiler...
❅ ❅ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder