20 Aralık 2013 Cuma

Aylar sonra Markafoni'den alışveriş yaptım ki ben :)

Günaydııınn,
İki hafta önce internette dolanırken aylar sonra aklıma  Markafoni geldi gireyim bi bakayım dedim.. Pasta-kek vs. sunumları için güzel bir takım arayan ben aaa bir de ne göreyim, tam da benlik bir kampanya var :) Hemen kafamdakilere uygun parçaları seçtim kendime bir set yaptım, neredeyse bir sene sonra da Markafoni'den tekrar alışveriş yapmış oldum :) 

Çay sofralarında ikramları takım servislerde sunmak istemişimdir hep, birbiriyle uysun, sofrada bütünlük olsun, bu üç servis tabağıyla da bence onu sağlamış oldum, pembeli beyazlı başka tabaklarla da takviye yapıp cici çay sofraları kurabilirim artık :)

Aldıklarım çok içime sindi, fotoğraflarına bakıp bakıp mutlu oluyorum 

Aslında cupcake desenine karşı özel bi takıntım yok, hatta her yerde görmekten artık biraz sıkıldığım da söylenebilir, ama bu tabakların pembe beneklerine bayıldım ve cupcake desenlerini de sevdim :)

Düz servis tabağımı kapaklı aldım 



Ayaklı olanı da kapaksız aldım



Çünkü bu kapağı istediğimde buna da kullanırım diye düşünmüştüm :)


Dikdörtgen olanı çok sevdim ben :) Tam börek dizmelik :)




Bu da seramik kek kalıbım, çok minnoş :)





Pembe beneklerle uyumlu göründüler gözüme ben de çay sofralarım için bu pembiş servisleri de ekledim çeyizime :)


Hepsini bir arada koyup çekecek yer bulamadım odamda halının üzerine dizip çekebildim o yüzden :p
Bir çeyiz postunun daha sonuna geldik, beğendiniz mi cicilerimiii :)


Sevgiler...






8 yorum:

  1. Bende sabah cay tabagi susledim cup cak peceteyle bunlardan da alirsam tam takim olur:))) duygucum gercekten cok sirin cok tatlilar iyi gunlerde kullanman nasip olur inslh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çay tabaklarını çok merak ettim, bence de pek uyumlu olurlar :) Çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  2. binbir hevesle alınan çeyizlerrrr:))) güzel günlerde kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeett :))) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok güzel gözüküyorlar. iyi günlerde kullan hepsini :)
    Seramik kek kalıbı hiç duymadım ve görmedim. kullanınca deneyimlerini paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :) Onu ben de merak ediyorum baya :) tabi ki paylaşırım ama biraz daha beklemeniz lazım :p

      Sil
  4. güle güle kullan cnm :) bende bunlardan alsam mı almasam mı diye düşündüm çok ama (: cupcake akımına kapılamamak adına tuttum kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de dediğim gibi cupcake olayını çok sevmiyorum aslında, etrafta her şeyin cupcake desenli olmasından bıktım ama bunların amacıyla desenleri uyuyo diye kandırdım kendimi :p bi de tabaklar dolduğunda sadece yandaki benekler görünecek aslında bence beğendiysen al :))

      Sil