22 Kasım 2013 Cuma

❄ Kış mı geliyor nee ❄

İzmir'de yağmurlu fırtınalı karanlık bir sabah geçiriyoruz. Havanın etkisinden sararmış yaprakları, sonbaharı falan unuttum ben bi anda ve bu yıl ilk defa kışın yaklaştığını fark ettim. Ofiste bile şalıma sarındım öyle oturuyorum.. Eve gidip battaniye altında keyif yapma isteğimi biraz olsun bastırabilmek için :p Kış geliyor sanırım artık bunu kabullenmem lazım :) Üşümeye de hazır olmam lazımm :) İşte bu hisler içinde mumlarla, fenerlerle, alevlerle biraz içinizi ısıtmak, Pinterest'ten bulduğum bu görselleri sizlerle paylaşmak istedim :) Aslında yılbaşı havasına bile girebilirim bu sabah sevdiğim bloglardaki görsellere baktıkça ama onun için biraz daha beklemeye karar verdim, özellikle kırmızı olmayan fotoğrafları seçtim :p Bu arada mumluk fikirleri bence çok güzel, ilham alıp biz de yapabiliriz, neden yapmayalım ki :) Umarım beğenirsiniz :)

Herkese iyi hafta sonları...





















Kaynak: Pinterest



Biraz ışıltılı veda etmek istedim ;)


Sevgiler..

❄ ❅ 

                                     




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder