14 Kasım 2013 Perşembe

Eskişehir gezimiz ♥

Eskişehir fotoğraflarımı bir türlü paylaşamadım çünkü işte birazcık yoğunum bu aralar. Sonunda paylaşıyorum ama yazısı az fotoğrafı çok bir post olacak bilginize :) 
Bu benim Eskişehir'e ikinci gidişimdi ve kışını görüp çok sevdiğim bu şehrin sonbaharına aşık oldum resmen :) O ne güzel renkler, o ne romantik bir şehirdir.. İki gün boyunca Avrupa şehirlerinden birinde gezer gibi dolaşıp Porsuk manzarasının tadını çıkardık bol bol.. Her yer fotoğraf çekmeniz için vardı sanki :)

Önce Porsuk etrafında gezintiye çıkıp köprülerin heykellerin güzelliğine hayran kalıyoruz, sarı, turuncu, yeşil ve kızıl ağaçların uyumuna bayılıyoruz, kuru yapraklara basarak çocuklar gibi eğleniyoruz :)








Tesadüfen girip Devrim arabasının burada olduğunu görünce çok mutlu olduk tabii ki deee :)






işte harika otomobilimiz Devrim =)





Ağaçlar çok güzeell, her yer Bob Ross'un fırçalarından çıkmış gibi sanki :)


Biz ailecek bu meydanı çok sevdik :)







Porsuk etrafında ve çarşıda dolaştıktan sonra Porsuk manzaralı güzel otelimiz Ada Life Otele gidip güzelce dinlendik, sonra da dooğru Odunpazarı'na :) Eskişehir'de kalmak isteyen varsa oteli tavsiye ediyorum ;)


Külliyeyi gezmeyi çok sevdim ben, Lületaşı Müzesi ve Cam Sanatları Merkezi'ni gezmek ve el emeği ürünleri incelemek çok keyifli. Daha önceki gidişimde cam atölyesinde iki sanatçıyı çalışırken izleme fırsatı bulmuştuk, harikaydı ama bu sefer bayram olduğu için atölye kapalıydı, sadece eserleri görebildik.


















Böyle güzel ebru eserleri de var :)




Külliyeden çıkıp Odunpazarı sokaklarına geri dönüyoruz..












Şehir merkezine geri döndüük :)


ve Nasreddin Hoca ile veda ediyoruz, şehrin her yerindeki bu heykeller çok şirin ve çok popülerdi :)


Eskişehir'i çok sevdim, sanki orada yaşamışlığım varmış gibi hissediyorum her gittiğimde, tekrar gitmek de istiyorum :) İkinci gün fotoğraflarımız da bir dahaki sefere :)


Bu da bu perşembenin şarkısı olsun :)


Sevgiler..





2 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş, Eskişehir de öğrencilik yıllarını geçirmiş biri olarak anılar yeniden canlandı gözümde.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Eskişehir'de öğrencilik harikadır eminim, çok şanslısınız :)
      Sevgiler..

      Sil