29 Kasım 2013 Cuma

Bu aralar...

Eskişehir fotoğraflarımın devamını bir türlü bulamadım, bu aralar bol bol kek kurabiye yapsam da bir türlü paylaşamadım, aldığım minik çeyizlerimi bir türlü fotoğraflayamadım, perşembeleri güzel şarkılar paylaşmaya vakit de bulamadım.Yani bir türlü istediğim gibi bir post hazırlayıp paylaşamadııımm :( Atlas'ı bile istediğim kadar sık ziyaret edemiyorum :( Ama haftaya başarıcam bunları kendime söz verdim :)

Bu sabah bir şeyler paylaşmak istedim, en iyisi bu aralar yaptığım bu cicileri göstereyim bari sizlere dedim :) 
Hem de bu güzel şarkı eşliğindeee :)





Bu minik Atlas'ımızın doğum anonsu, güzel bi hatıra olsun istedim, ben yaptım, herkes de çok sevdi, ben de çok mutlu olduumm :) 



Bu da çerçevesindeki hali ^^
 Ultrason çıktılarını saymazsak miniğimin ilk basılı fotoğrafı kihkihkih :)




Bunlar da Atlas'ın minik kuzeni Selin'imizin diş buğdayı için kavanoz etiketlerimiizz :)


Bu kadarcık ama paylaştım mutlu oldum :)



İyi hafta sonları..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder