4 Kasım 2013 Pazartesi

♛ Baby Shower Partimiz ♛

Herkese merhabalaar,
Uzun zamandır fırsat bulup içimden geldiği gibi bir post paylaşamadım sizlerle ama bu cumartesi bebeğimizin partisini yapınca bunu hemen paylaşmalıyım dedim :) Önce evde yapmayı düşünüyorduk ama daha sonra dışarıda yapmaya karar verince bazı değişiklikler oldu ve hazırlık fotoğraflarını paylaşamadım.
Alsancak'ta güzel, şirin ve böyle bir organizasyon için dört dörtlük bir mekanda, Coffeco'da yaptık partimizi. Tüm çalışanlar bizimle çok güzel ilgilendiler, hepsi çok tatlıydı ve her şey tam da istediğimiz gibi oldu. Arkadaşlarımızla çok eğlenceli bir cumartesi geçirmiş oldu, bol bol güldük eğlendik, bebeği konuştuk. Masadaki her şeyi bizim yaptığımıza arkadaşlarımızı inandırmak biraz zor olsa da bunları duymak çok hoşumuza gitti :) Haftalardır uğraştığımız emek verdiğimiz şeylerin bu kadar beğenilmesi, kafamızda tasarladıklarımızın masada da bu kadar cici durması bizi çok mutlu etti :) İnternetten yaptığımız araştırmalar sonucu ne istediğimize, renklerimize ve temamıza karar verdikten sonra başladık tasarlamaya ve alışverişe :) Prens konseptimiz kesinleşince her şeyi onun etrafında oluşturduk. Renklerin uyumlu olması, çok fazla renk karmaşası yaratmamak temel önceliğimiz oldu. Tasarlaması benden kesmesi yapıştırması kuzenciklerimden oldu :) Bence harika bi ekibiz ;)

Hazırlıklar, alışverişler, o günün tüm koşuşturmacası öylesine tatlı bir yorgunlukmuş ki, herkes masada gülüp eğlenirken biz de tadını çıkardık :) Cafedeki tanımadığımız insanlardan bile o kadar güzel yorumlar aldık ve o kadar ilgi gördük ki çok mutluyuz, küçük iş teklifleri bile aldık bakalım hayırlısı :p
Bizi kırmayıp gelen bütün arkadaşlarımıza ve Coffeco ekibine teşekkür ediyoruz :)

Partimizin tüm detaylarını eklemeye çalıştım, umarım beğenirsiniz..

 Masamıza genel bi bakış atarak başlayalım ;) Bol tatlılı, bol şekerli bi masamız vardı :)


Şeker hamurlu kurabiyeler ve pasta bana ait. Şeker hamurlu pasta ilk defa yaptım ve kusursuz olmadı biliyorum ama arkadaşlarımız sağolsunlar çok beğendiler :) Önce birkaç yapım aşaması fotoğrafı da paylaşayım dedim :) 







Amerikan servisimize de yakından bakalım, kendisini de ben yaptım :p




Yine partimizden görüntülerle devam ediyoruuzz :)

Minnoş annemiizz :)








Patlamış mısırlarımııız :)



Külahlarımııızz, içlerinde lokum ikarm ettik :)







Şeker kavanozumuuzz




Hande'nin bizim için hazırladığı notlarımız :)



Prensimizin de çerçeveyle fotoğrafı olsun ama dimi ^^


Ayıcık temalı bebek bezi pastamıızz :)


Minnoş annemiz ve minnoş teyzemiizz :)


ve biizzz üçümüzz :)



vee sohnet başlasın hanımlar :)






Minnoş ve kokoş misafirimiz Talya ve onun harika hediyesi balonumuz :)


Hediyelerimiizz :)



Öyle böyle derken bu güzel günün de sonuna geldik :) 







Biz iki gündür fotoğraflara bakıp bakıp mutlu oluyoruz ve artık sabırsızlıkla minik prensimizi bekliyoruuz :) Sağlıkla aramıza katılsın minik oğluşumuz da onu bol bol mıncıklayalım :)

Sevgiler..







15 yorum:

  1. Bayıldım her şey çok güzel olmuş.Ne kadar emek olduğunu görebiliyoruz.Kendine de haksızlık etme bence pastan da çok iyi.Şeker hamuru kurabiye deneyimi olan bir insan olarak pasta bende hiç yapmadım denemek istiyorum ama en yakın zamanda.Bu arada bebiş neyin olacak ? Şimdiden hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, beğenmene çok sevindim :) Yeni pasta denemeleri yapıp geliştirmek istiyorum.
      Bebiş kuzenimin bebişi ama biz kardeş gibiyiz, bebiş de benim cici oğlum olacak, cicianne oluyorum yani :) Öyle bir durum işte :D
      Tekrar teşekkür ederim..

      Sil
    2. Sağlıkla kucağınıza almayı diliyorum o zaman :) Ne kadar da şanslı olacak senin gibi bir cici annesi olacak :) Yeni pasta denemelerini de bekliyoruz o halde.Bende özel bir gün olsa da yapsam diye bekliyorum :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) Bu ay sonunda sağlıkla aramıza katılmasını bekliyoruz biz de :) Aynen ben de özel günleri kolluyorum pasta yapmak için, yapınca paylaşırım mutlaka, senden de bekliyoruz o zaman ;)

      Sil
  2. vallahi değme baby showerlara taş çıkartır.. herşey çok güzel gözüküyor. ellerinize sağlık :) Sağlıcakla gelsin inşallah cici oğluşunnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiizzz canım sağol :)

      Sil
  3. Hersey cok guzel cok ozenli:) imreniyor insan. Bu arada ikimizin de izmirde olmadina sevindim. Allah hayirli dogumlar versin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz beğenince çok mutlu oluyorum ben :) Teşekkür ederiizz :) Ben de İzmir'de olmamıza sevindim, bence fırsatını bulup görüşebiliriz :)

      Sil
    2. Kesinlikle cok isterim. Bu konuyu atlamiycam, aklimda:)

      Sil
  4. ben kurabiye yapımına yeni başlıyoacak biri olarak ilk senin bloğunla karşılaştım. Ve Baby Shower konseptindeki amerikan servisleri çerçeveyi falan çok beğendim gerçekten hepsi senin yapımınmı? Bunların yapı aşamasınıda paylaşıyormusun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Evet hepsini kuzenlerimle birlikte tasarlayıp kendimiz yaptık :) Yapım aşamalarını fotoğraflamamışız ama tasarımlarımızı yapıp çıktılarımızı aldık ve zevkimize göre süsledik
      Beğeniniz için teşekkürler :)

      Sil
  5. İnanılmaz güzel olmuş ellerinize sağlık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmenize sevindim :)
      Sevgiler..

      Sil
  6. Bende amerikan servis kısmına takıldım. Herşey çok güzel ama çerçeve ve amerikan servis için nasıl yapıldığını anlatırsanız memnun olurum. 7 Haziranda yiğenimin d.günü partisine hazırlık yapıyorum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çerçeve İkea'dan gerçek bir resim çerçevesi, bu şekilde karton çerçevelerden daha kullanışlı ve dayanıklı oldu üstündekileri de kuzenim hazırladı, keçeden taç yaptı, diğerlerini de gönlüne göre kesti yapıştırdı.. Amerikan servislerini ben yaptım ama özel bir yöntemle değil açıkçası :) Hatta photoshopta bile değil, paintte 30a 40 gibi bir ölçü belirledim, amerikan servisi görünümünü sağlayabilelim diye alt ve üst kısımlarına şerit gibi yaptım :) Görselleri ve yazıyı ekledim daha sonra da uygun bir kağıda çıktılarını aldık..Bulduğunuz görselleri dilediğiniz gibi yerleştirip istediğinizi yazarak siz de yapabilirsiniz :)

      Sil