4 Ekim 2013 Cuma

Siyah & Beyaz

Renklere olan ilgim ve sevgim malum ama pinterestteki bu görsellere bakarken siyah ve beyazın uyumuna, sadeliğine ve doğal tonlarla bütünleşmesine hayran olmadan yapamıyorum.. Görsellerin çoğu aynı eve ait ama aralarda uyumlu olduğunu düşündüğüm, başka yerlerden bulup sıkıştırdıklarım da var ;)

Siyah beyaz bi ev gezmek isterseniz, buyrun sizi şöyle alayım...











Bu cici sütlüklerden benim de olduğu için ben çok mutluyum kii :)



İkea spatulaların saplarını pastel renklerde boyayan çok var ama ben siyahı sadece bu bayanda gördüm :) Hoş olmuş bence, bu harika evin siyah beyaz konseptini tamamlamış, basit ve süper ;)











Bu kuşa bittimm bence çok zarif...

Kaynak: Pinterest
&



İyi hafta sonları..





2 yorum:

  1. Siyah ve beyazı severim özellikle de kıyafetlerde ama iş eve gelince sanırım biraz renge ihtiyacım var Sadece siyah-beyaz beni boğar galiba. Evin bir odası olabilir mesela ama mutfağımda mutlaka renk istiyorum, salonumda da öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de renk isterim sıkılırım büyük ihtimalle siyah beyazdan :) ama fotoğraflara bakması keyifli geldi bana konsepti beğendim ;)

      Sil