23 Ekim 2013 Çarşamba

Eskişehir gezimize küçük bir giriş :)

Herkese merhabalar,
Uzuun bayram tatilinde gezmekten, ardından da işe güce alışma süreci derken bir türlü yazma fırsatı bulamadım. Bayramda yaptığımız iki günlük Eskişehir gezimizin fotoğraflarını paylaşmak istiyorum sizlerle aslında ama bir türlü fırsat bulup düzenleyemedim. O yüzdeen birkaç fotoğrafla Eskişehir'den sizlere merhaba diyip kaçıyorum şimdilik, en kısa zamanda bu güzel şehirde çektiğim fotoğrafların hepsini yayınlayacağım söz :)








Sevgiler..


2 yorum:

  1. Anılarımı depreştirdin. Üniversiteyi Eskişehir'de okudum ben. Canım şehrim benim, nasıl da özledim.. Merak ve sabırsızlıkla bekliyorum yazını ve fotoğraflarını ;) dilerim beğenmişsindir sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzeeel :) Eskişehir'e ikinci gidişim ve yine çok beğendim yine çok beğendim :) Fırsat bulunca hemen paylaşıcam fotoğrafları :)

      Sil