28 Ekim 2013 Pazartesi

En büyük bayramımız kutlu olsun !!



Çocukluğumda 29 Ekim sabahları yaşadığım heyecanı, coşkuyu çok iyi hatırlıyorum.. Cumhuriyet Meydanı' na gidip töreni izlemek için can atardım, tören boyu da pür dikkat izlerdim olan biten her şeyi.. Okulda okunan şiirleri de aynı heyecanla dinlerdim, eğer şiir okuyacaksam ya da başka bir şey yapacaksam törenlerde nasıl önemser nasıl titizlenirdim.. Ne kadar güzeldi her şey, ne kadar güzeldi öğretmenlerimizin bizlere cumhuriyeti sevdirmeleri, törenler, heyecanlar.. Bence hepsi çok anlamlıydı.. Annem ve babam beni nasıl yetiştirdilerse, öğretmenlerim cumhuriyet ve Atatürk sevgime nasıl sevgi kattılarsa benim çocuğum da  bunları bilip, bu mutluluğu bu coşkuyu yaşayacak ve cumhuriyetin kazanımlarını ve kıymetini bilecek !! 90 yıl önceki şartları düşünüp ona göre değerlendirmek lazım bazı şeyleri ve ileri gitmek için çalışmak lazım geriye değil! Ben aydınlık yarınlarımız olacağına çok eminim.. Herkesi yarın bu coşkuyu yaşamaya, cumhuriyetimize sahip çıkmaya davet ediyorum..

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun!


Sevgiler...


2 yorum:

  1. Nice 90 senelere canım . Bayramımız kutlu olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin bayramı kutlu olsun. Biraz geç oldu kusura bakmayın :)

      Sil