2 Eylül 2013 Pazartesi

☂ Sonbahar Hayallerim ☂

Yaz bitmesiiin desem de sonbaharı da sevdiğim doğrudur evet :) Geceleri havanın serin olması dışında sonbahar daha kendini pek hissettirmez buralarda ama madem Eylül ayındayız artık ben bi sonbahar postu yapayım, sonbahara merhaba diyelim dedim :) 

Uyum konusunda belki birazcık takıntılı olabilirim ^^ Evimde mevsimlerin ruhunu yansıtmak için her mevsime uygun farklı objeler kullanmayı düşünüyorum. Evimi ilkbaharda cıvıl cıvıl renklerle çiçeklerle donatmayı, yaz geldiğinde denizi çağrıştıran şeylerle süslemeyi düşünüyorum mesela.. E sonbaharda da kuru yapraklar, turuncular, kahveler, kızıllar olmadan olmaz bence :) 

Bu girişi yaptıktan sonra size daha önce de bahsettiğim Boyner'in meşhur kelebek indiriminden aldığım sonbahar temalı parçalarımı göstermek istiyorum. Kahvaltı takımımla ilgili postumda da söylediğim gibi 20 parça ürüne 100,08  TL ödemişim ve kargo parası da vermemişim :) Benim için unutulmaz bir alışveriş olmuştu :) "O indirimden aldığım diğer parçalar için ayrıca bir post yapıcam :)" demişim, işte şimdi yapıyorum :) Bu parçaları 3-5 liraya görünce serinin bütün ürünlerini hoop sepete ekledim ve çok sevdiğim sonbahar temamı oluşturdum :) 

İşte sonbaharda mutfağımı ve sofralarımı süsleyecek ürünlerim..

3'lü kurulama bezlerim
Gerçek fiyatı 25 TL olan bir şeyi 6 TL'ye almış olmanın keyfi paha biçilemez kıh kıh kıh :) 
Boyner Evde Mutfak Tekstili | Boyner



Fırın eldivenim

Boyner Evde Mutfak Tekstili | Boyner


Ekmek sepetim


Kocamaan mutfak önlüğüm
Boyner Evde Mutfak Tekstili | Boyner




6 tane aldığım Amerikan servislerim
Boyner Evde Amerikan Servisi | Boyner





Beyaz pufidik yastığım
Boyner Evde Dekoratif Yastık  | Boyner




Beyaz pufidik yastığımın takım arkadaşı :)
Boyner Evde Dekoratif Yastık  | Boyner





Mutfak havlum
Boyner Evde Havlu | Boyner


Seramik kavanozlarımın en küçüğü 13 cm,
Boyner Evde Kavanoz | Boyner




ortancası 16 cm,
Boyner Evde Kavanoz | Boyner


ve en büyükleri 19cm.
BOYNER EVDE KAVANOZ



Bu da 100 lirayı tamamlamak için kalan 2 liralık boşluğu doldurduğum sütlüğüm :) 100 lira ve üzerine kargo ücretsiz olunca yapılıyor böyle hesaplar :p
Boyner Evde Sütlük | Boyner


Bu dörtlüyü çok seviyorum, tezgahımda çok havalı duracaklar bence :p



Bu 6 kişilik çatal bıçak takımını bu alışverişten önce ayrıca almıştım, kendisi de Boyner'den. Hep pembeli şeyler almıyorum gördüğünüz gibi :)

Boyner Evde Çatal Bıçak Set | Boyner



Bu fırın kabı da meşhur alışverişte alındı :p

Bu kadar :)


Meşhur alışveriş meşhur indirim diye diye biraz başınızı ağrıtmış olabilirim, kusuruma bakmayın ^^ 
Bu kadar laf kalabalığı ve çeyizden sonra sizi bu huzur verici, dinlendirici, nefis sonbahar görselleriyle baş başa bırakıyorum :)









Kaynak: Pinterest



Sevgiler







4 yorum:

  1. Sonbahar temalı ürünlerin çok güzeller.
    Mutlu günlerde kullan Duygucum .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Kocaman, devasa bir mutfak diliyorum Duygu sana :) Hayır benim mutfağım da baya büyük ve oldukça fazla dolabım var ama yine de sığma sıkıntısı yaşıyorum. Herşeyin çok güzel, hepsine severek bakıyorum ama sığacağından emin değilim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe teşekkür ederim canım:) Evet devasa olursa harika olur tabii ama kafamda planladıklarıma göre ortalama bir mutfak ve salondaki dolaplara sığıyorum :D Sığmazsa senin bu yorumunu kesin hatırlarım :D

      Sil