24 Eylül 2013 Salı

Seramik tencere ve tavalarım


Seramik tencere ve tavaları sanırım artık hepimiz seviyoruz ve kullanıyoruz. Bir sürü marka bir sürü model ve bir sürü renk var, kimi daha kaliteli kimi daha kalitesiz bunu da biliyoruz :) Geçen yıl annem doğum gününde Cem'in bu mavi takımını çok beğenmişti ben de soruşturmadan hemen gidip anneciğime almıştım. Renkleri mutfakta gözüme çok güzel görününce dayanamayıp gidip kendi çeyizime de aldım gitti :p Sonradan hakkında pek iyi şeyler duymadık ama 1,5 yıldır kullanıyor annem çok da memnun şimdilik, umarım bana da problem çıkarmazlar :) Çıkarırlarsa da gidip tavalarıma uygun renkte yenilerini alırım ben de napiim :p



Cem ardıç serisi tencerelerim ve tavam 






    Bu küçük sahanı da takıma ben ekledim :) 


Daha önce de dediğim gibi bu tencerelerimin yeterince büyük olduğunu düşündüğüm için çelik tencerelerimi minik seçmiştim :) Onlara da dilerseniz buradan göz atabilirsiniz..

Bunlar da tavada yemek yapmayı seven biri olarak benim seramik tavalarım. YKM'den %40 indirimden almıştım :) Bunların da renklerini çok seviyorum..



Büyük boy tavam
                 





Küçük boy tavam
                





Orta boy wok tavam








vee krep tavam :)
                       




Bi gün yemek de yapıcam bunlarla been ^^


Sevgiler..






2 yorum:

  1. Mavilerin rengine bayıldımmmm.. Ben de Esse'den aldığım kırmızı seramik takımı kullanıyorum ama malesef elde yıkamayıp da bulaşık makinesine koyarsan (ki pek tabii ki öyle yapıyorum. Herşeyi elimde yıkayacaksam o bulaşık makinesini neden aldım ki) renkleri atıyor. Dilerim seninkilerin renkleri sağlam kalır. En lezzetli yemekleri pişirmen dileğiylee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiimm :) Bakalım görücez artık ne olacaklarını :D

      Sil