19 Eylül 2013 Perşembe

Mutfak hayallerim :)

Gelecekteki mutfağımla da ilgili hayallerim var tabii ki :) Bu konuda tarzını en beğendiğim yer İkea, genellikle oradan ilham alınmış mutfaklar daha çok hoşuma gidiyor sanırım :)

İlk sırada gördüğünüz bu şirin mutfak favorim olsa da aşağıdaki tüm fotoğraflardaki detaylardan izler taşıyan bir mutfağım olacağını düşünüyorum şimdilik :) Beyaz, bambu ve metalik tonları kombinlemek istediğimi daha önce söylemiştim, aldığım mutfak aksesuarlarım da bu isteğimi destekliyor zaten :)

Bakalım nasıl bi mutfağım olacak :)






Bu tarz yağ şişelerini tezgahlarda çok beğeniyorum :)



Böyle kocamaaan bir mutfağım olsa keşke :)


böyle bi bahçeye açılan :)


ya da böyle ormana bakan :)



Bu daha kocamanmış sanırım :)


Bu da fena sayılmaz, ne dersiniz ;)










Her şey yerli yerinde, tam benlik :)



Kaynak: Pinterest ve İkea



Tebeşir ve kara tahtaları seviyorum, bu da mutfak dekorasyonunda kullanmayı düşündüğüm, çeyizimdeki minik tahtalarımdan biri :)


Sevgiler..



6 yorum:

  1. mutfaklar harika, çok güzel seçimler yapmışsın çok beğendim. umarım istediğin şekilde bir mutfağa ve eve sahip olursun ;)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileğiniz için çok teşekkür ederim, seçimleri beğenmenize de çok sevindim :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Yeşil çiçekli duvar kağıdı olan mutfağı ve ilk sıradakini çok beğendim canım .
    Arzu ettiğin mutfağa sahip olman dileğiyle , sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Duvar kağıdını ben de sevdim :)
    Teşekkür ederiiim :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. 2-8-10 kısaca hafif kırık beyaz olanların hepsi favorilerim :) dilerim gönlünce bir mutfağa sahip olabilirsin ve onu dilediğince dekore edersin. O yağ şişelerinden bende var mesela. Dediğin gibi çok şık duruyorlar. Bak buradakiler gibi harika bir mutfağın olursa inşallah kaçarın yok. İzmir'e geldiğimde mutfağında kahve içmeye uğrayacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim :)
      Buradakiler gibi olmasa da kahveye beklerim ki ama aşk olsun :)
      Ben de senden ev postu istiyorum ama biraz ya aaa :D

      Sil