20 Eylül 2013 Cuma

Evlerde doğal detaylar..

Bu aralar dekorasyon fotoğraflarına her zamankinden daha çok kafayı takmış durumdayım.. Sürekli kafamın içinde şunu şöyle yapıp bunu böyle kullanabilirim fikirleri dolaşırken internette görüp beğendiğim her görsel de kendi zevkime bir şeyler katıyor..

Sanırım mevsimden dolayı canlı renklerden biraz uzaklaştım, naturel tonlarda olan her şey dikkatimi çekiyor ve bana huzur veriyor.. Ahşaplar, taşlar, beyazlar, griler, kahve tonları.. Hep severdim bunları ama şu sıralar ilgim ve sevgim iyice arttı..

Durum böyle olunca ben de beğendiğim görselleri sizlerle de paylaşmak istedim :) Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum..

İyi seyirler..
























Son iki fotoğraf bana 90' larda TRT'de yayınlanan ve benim çok sevdiğim "Kuzeyde Bir Yer" dizisini çağrıştırdı, garip bi mutluluk verdi :)






Sevgiler..




4 yorum:

  1. Ağaçtan mumluklar harika. Bulduğum yerde alınacak listesine kaydediverdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlara ben de bayıldım, pek bi yerde denk gelmedim ama kuru ağaç bulursan kendin yapabilirsin belki :) Gerçi hangisini bulma ihtimalin daha yüksek ondan emin olamadım :D

      Sil
  2. dur bakalım önce hangisi çıkacak karşımıza :) yok yok bulucaz bundan. Ay çok güzel ama bulmamız lazımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bulursam yolluycam sana söz ;) bulamazsak da kendimiz yaparız artık napalım

      Sil