5 Eylül 2013 Perşembe

Bebişimizin cicileri :)

29 Haziran'da öğrenmişiz minnakımızın cinsiyetini :) İyi ki de bloğuma yazmışım :) İlk andan beri herkes çok heyecanlı tabii ki ama annemiz(kuzencikim), teyzemiz(küçük kuzencikim) ve bende heyecan ve mutluluk biraz daha fazla sanırım, ee ne de olsa içimizden birinin ilk kez minik bi bebeği oluyo ^^ 

Ben de ismi henüz belli olmayan minik prensimizin cicilerini büyüdüğünde bakarız, hatıra olur diye paylaşmak istedim :) Şu an o 6 aylık minik bi adam :) Çok fazla alışveriş yapılmadı henüz kendisine, bunların çoğu da hediye zaten :) Kuzencikimin bu yılki doğum gününde tüm hediyeler bebişe oldu sanırım :)

Ciciannesi olucam ben bu minik adamın :) Bizde böyle bi ciciannelik kavramı var, ilk tırnağını kesen, ilk banyosunu yaptıran falan oluyor sanırım ama bizde öyle değil kimi istersek o olur ciciannemiz :) Bu minik adamın anneannesi de mesela benim çılgın ciciannem olur :) 

Ee ben de bi cicianne adayı olarak cinsiyetimiz belli olunca hemen koşa koşa Chakra'ya gidip daha önce burada bahsettiğim bu cicilerin mavilerini kaptım :) Bornoz, terlikler ve terliklerin altındaki minik havlu benim kaptıklarım, diğer büyük boy havlular ve battaniye de kuzencikimin en yakın iş arkadaşlarından gelen hediyelerimiz :) Takım olmaları da çok güzel bir tesadüf oldu, 10 yaşına kadar bu takımı kullanır artık :D 



Bunların içinde ıslak ıslak o yumuk halini görmek için sabırsızlanıyorum ^^ bol bol ısırıcam seni minik adam haberin olsun









Bunlar anne ve babamızın aldığı ciciler :)







Babamızın kendi bornozuyla takım olsun diye aldığı minik kahverengi bornozumuz :) Çocuk sanki sadece banyo yapacakmış gibi bir sürü bornozu havlusu oldu :)



Minik korsan adam için ^^



Bu şirin çoraplar vee


bu minicik zıbınlar da hediye, hepsi çok şekerler :)


Minik bacaklarını ve ayaklarını mıncıklıycam hep ^^


Tavşanlı battaniyelerimiz, babaannemiz bilerek olmasa da bi konsept oluşturmuş burada, çok tatlılar :)




Şimdilik minik adama alınanlar bu kadar.
Kapanışı yine en sevdiklerimizle yapalım istedim :)


                 Not: Terliklerin büyük olduğunu biliyorum evet ama maalesef daha küçük boyu kalmamıştı :)




Baby shower hazırlıklarımızdan da küçük bir tüyo verip kaçayım ben o zaman :p
İlk denememdi ama bence güzel bir ponpon oldu :)
Parti hazırlıklarımızın devamı başka bir postta ;)





Ciciannesi olucam ki ben onuunn minik kuşumuun :)


Sevgiler..





16 yorum:

  1. oyyyy yemelik bunlar:))minik prensinizin sağlıkla aranıza katılması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. hepside çok iyi çok şirin:) inş sağ salim kucağınıza alırsınız ismi belli mi bu minikin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sağ salim aramıza katılmasını bekliyoruz biz de heyecanla :)
      İsmi henüz belli değil, doğana kadar da belli olacağı yok gibi :D İsim önerilerinize açığız ;)

      Sil
  3. oy nasılda tatlı kıyafetler bunlar :) herşeyin ufağı güzeldir derler ya aynen öyle:)kuzeninizi allah kurtarsın sağ salim kucağına almayı nasip etsin inş ...

    blogunuza bayıldım takipçinizim banada beklerim...
    http://gamzekendimce.blogspot.com/

    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,hoşgeldiniz :) sahiden minik olan her şey çok tatlııı:)
      Sevgiler

      Sil
  4. Ben de alışverişe başlama moduna giryorum yavaş yavaş ve en üstteki ve en alttakiler :) favorim oldu. Bayıldım ben o sete ve kedilerine. Hayırlısıyla doğsun, her gün banyo yapıp bütün havlularını kullansın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiz o set bizim de favorimiz :) seni de tebrik ederim diğer bloğunu yeni gördüm. Hamileliğin tadını çıkarıp bebişine sağlıkla kavuşman dileğiyle :)
      Sevgiler

      Sil
  5. Dedim bu kız ne diyor, bebişimiz filan :) unutmuşum kuzeninin bebeğini.
    Hepsi çok tatlı aldıklarınızın. Her biri ile ayrı ayrı fotosunu da isteriz minik beyin. Tamam mı ciciannesi ;)
    İnşallah istediğin zaman darısı senin de başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D kardeşim gibi olan kuzencikimin bebişi ivet benim değil :) inşallah zamanı gelince o da olur.çok teşekkür ederiz bu arada :) her halini fotoğraflamak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  6. ne güğzel ciciler bunlar çook sevdim ben bunları:)güle güle kullansın kuzucuk

    YanıtlaSil
  7. hepsi de çok şekerler. gördüğüm kadarıyla küçük adamın çevresinde o kadar çok prenses varki tam bir prens olacak aranızda ;)
    diğer fotoları da bekliyoruz :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiizz :) Evet biraz kadın yoğunluğu var sanırım çevresinde :)
      Hazırlıkları halledince hemen paylaşıcam fotoları :)
      Sevgiler..

      Sil
  8. Öncelikle hepsini güle güle kullanın. Bornoz setini nereden aldınız acaba? Gri olanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Chakra'dan almıştık :)

      Sil