20 Ağustos 2013 Salı

Pembe çatal kaşıklarımı aldııım :)

Bu yazımda bahsettiğim Porland pembe ve yeşil 2 kişilik puantiyeli takımıma uygun cici çatal kaşıklarımı bulduum ^^ 
YKM'de indirimde olan çatal kaşıkların başına gittim kalan renkler arasından en uygun olanlarını seçip bir kişilik pembe, bir kişilik de yeşil olmak üzere toplam 10 parçalık bir set oluşturdum :) Alt tarafı 10 parçalık şeye çok sevinmiş olabilirim evet ama hep böyleyim ben, kafamda kombinlediğim şeyleri, ufacıcık bile olsalar bulunca seviniyorum, mutlu oluyorum :)
Setim de o sırada epey popüler oldu hani, "Aaa ne güzel olmuş böyle, ben de gideyim böyle alayım" diyen çok bayan oldu, bu da beni sevindirdi :)






Yeşili birebir uygun değil evet ama burada göründüğü kadar da farklı değil, uydular yani aslında :) Ama kullanmaya başladığımda beğenmezsem daha farklı bi yeşilini alırız artık napalım :p






Pembe ve yeşil çatal kaşıklarım  6 kişilik kahvaltı takımımla da uyumlu oldu :) Bu setimin parçalarını kullanıp hazırladığım 2 kişilik kahvaltı masalarımızda pekala bu çatal kaşıklarımı kullanabilirim bence :)





English Home cicilerimle de uyarlar belki :)


Ne çok pembeli yeşilli şeyim varmış :) E napim seviyorum bu renkleri :)


Çatal kaşıklarımı aklıma gelen her haliyle fotoğraflarda kombinleyip paylaşmış oldum, umarım beğenmişsinizdir :)


Sevgiler..



8 yorum:

  1. Puantiye desenini ben de çok severim.
    Hepsi çok uyumlu olmuşlar . Mutlu günlerde kullan.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Kullanmayı bekliyorum sabırsızlıkla ;)

      Sil
  2. Cok uyumlu olmuslar ben de ariyordum bu tarz catal takim

    Blogumdaki the body shop hediye cekilisine beklerim.......

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. pembe yesilll icim acildi :)iyi gunlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım, renklerini çok sevmiştim, iç açıcı olmasına ve beğenilmesine sevindim :)
      Sevgiler

      Sil
  4. bizim evde de kırmızı-yeşil bu tür eşyalar her. Ben kırmızıcı eşim de yeşilci olduğu için mutfağımızdaki aksesuar ve eşyalar da genelde bu iki rengin üzerine kurgulandı. kişiliğini, zevini eşyalarına yansıtman gayet doğal ve güzel. kullanırken daha da mutlu olacaksın inan :) Hepsini iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet haklısın insan hep tarzı olan şeylere yöneliyor. Ben de o kırmızı yeşiller için bi post istiyorum merak ettim ;) güzel dileklerin için çok teşekkür ederimmm

      Sil