23 Ağustos 2013 Cuma

Çeyizimdeki ıvır zıvırlar :)

Eveeet bunlar benim farklı farklı zamanlarda aldığım, bazılarını fotoğraflayamadığım, fotoğraflayamadıklarımın internetten görsellerini bulup eklediğim, çeyizimdeki ıvır zıvırlar :)

Ayrı ayrı post hazırlanmaz bunlara dedim, ortak bi başlık da düşündüm düşündüm bulamadım, çeyizimdeki ıvır zıvırlar oldular gitti :) Bazıları minicik ufacık şeyler ama ben her birini aldığımda çok mutlu oluyorum :) Onlar önemsiz görünen ama bence mutfakları ve sofraları güzel kılan detaylar, herkesin kendi zevkine göre böyle ıvır zıvırları olması lazım bence :)

İlk olarak Tantitoni'den aldığım pastel tonlardaki çok sevdiğim ayaklı kek tabağımla başlayalım :) Kendisinden 3 tane almıştım.


Yine Tantitoni'den aldığım 6'lı şirin dondurma kaselerim :)


Annemin doğum günümde bana aldığı ciciler :) 3'lü sosluğum ve onunla takım tuzluklarım



ve 2 kişilik küçük fırın kabım :)




Bambu- porselen parçalarıma yeni katılan kahvaltılığım :)








Küçük, minik, beyaz, porselen şeylerim, çok seviyorum ben onları :) 
Boyner'den aldığım limon sıkacağım,






Tantitoni minik meyve pürem,




Minik ölçü kabım,





Altıncıcadde'den ikimiz için birer tane aldığım ayaklı servislerim,








2'li yumurta sahanlarım,

Çok amaçlı beyaz kaşıklarım,







2'li zeytinliklerim







Uzun zamandır almak istediğim bir şeydi bu şirin sütlük, ama bir türlü karşıma çıkmamıştı. Bayramda Schafer'da karşıma çıktı hem de son bir taneydi hem de %50 indirimliydi, tabii ki hemen aldım :)


Altındaki bambu tepsi de alınacaklar listemdeydi, onu da %50 indirimli görünce kaptım hemen :)






Porselenler bitse de ıvır zıvırlarıma devam ediyoruz :) 
Beyaz makarna süzgüm






Gelelim camlara, reçellik olarak satılan ama benim parça limonları masada servis etmek için kullanmayı düşündüğüm limonluğum :p







Bu minik sosluğu anneme almıştım ama kutuda 2 tane vardı, annem de "Ben 2 tane sosluğu ne yapayım" deyince biri benim oldu :)





Bir tane karabiber bir tane tuz için aldığım beyaz değirmenlerim Bernardo'dan







Sade düz bir sürahi arayışım bu sürahiyle son bulmuştu, tam istediğim gibi :)







Paşabahçe'den aldığım beyaz kapaklı cam saklama kaplarım. Onlar kesinlikle kurtarıcılar, annemden biliyorum :) 8 küçük kare, 4 orta boy dikdörtgen, 2 de büyük boy dikdörtgen alarak saklama kabı olayını hallettim :) Sürahimle de uyumlular, buzdolabımda uyumsuz kırk çeşit şey dursun istemiyorum :)








Biev'den aldığım limonata şişem ve ona uygun 6 kişilik bardak takımım, 3 numaralı bardak benim bardaklarımdan :) Misafirlerime bunlarla buz gibi limonatalar servis etmeyi hayal ediyorum :)






Biev'in bu cici süt şişelerinden en sağdaki süt şişesi benimki :)




Bu da süt şişeme takım olarak aldığım süt bardağı :) 
Desenini ve renklerini çok seviyorum, tek tek parçaları toplayarak Keramika'dan iki kişilik oluşturduğum turkuaz kahvaltı takımımızın yanında süt şişemiz ve iki süt bardağımız Pazar kahvaltılarımıza çok güzel eşlik edecekler bence :)




Bu seramik küçük tabakları Kipa'dan almıştım. Renkli ve birbirinden farklı sofralar kurabilmek için böyle küçük parçalardan beğenince alıyorum :) Bunlar da  turkuaz beyaz kahvaltı takımımıza ek oldular :)






Turkuaz karafım ve sadece 2 tane aldığım turkuaz Amerikan servislerim de turkuaz sofralarımın diğer tamamlayıcıları :)













Bu karaf da morlu pembeli sofralarım için :) Rengini çok sevmiştim, turkuazı alırken dayanamayıp bunu da almıştım :)



2 tane günlük yemek takımım var benim, biri her renk sofra kurabilmek için beyaz bir model, diğerinin de morlu pembeli bir deseni var, pastel olmayan, canlı, biraz iddialı bir renk. Koyu renk, morlu pembeli sofralar için bu takımı kullanmayı hayal ediyorum. Bu yüzden İkea'dan 6 tane mor Amerikan servisi, 6 tane de mor bardak altlığı almıştım :) 







Bir gün Boyner'de indirimde bu peçeteliğe rastlayınca mor sofralarımın en büyük eksiği peçeteliğimi de tamamlamış oldum :p





Mor sofralarım için geçtiğimiz hafta Tantitoni ayaklı kek tabaklarının morundan da 2 tane aldım :)  Burada fotoğrafı olmayan canım kuzenlerimin bana aldıkları 6 kişilik mor bardaklarım ve mor beyaz hayalet tuzluklarım da var aslında:) Mor masalarım bence tamam, mor renkli başka birşey almama gerek kalmadı sanırım :)


            




Renk konusunda biraz takıntılı olabilirim belki ama renkli ve teması olan sofraları seviyorum :)
Küçük şeylerle mutlu olabilmek güzel şey bence :)



İyi hafta sonları




10 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel. Tek bir şey dikkatimi çekti. Kahvaltılığının kapağı yok sanki ama içine koyduğun şeyler hemen o öğün bitmeyebilir ve dolaba da öyle kaldıramazsın. O nedenle bir tane de kapaklı kahvaltılık edinmen 2 kişilik kahvaltılarınızda sana kolaylık sağlayacaktır :)
    Bu arada o reçelliği ben de limon saklamak için kullanıyorum, reçellik olacak çok daha güzel şeyler var sonuçta öyle değil mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) kapak olayına aynen katılıyorum. Bunu sadece servis amaçlı aldım diğer cam olanlarda ya da kapaklı diğer kahvaltılıklarımda saklamayı düşünüyorum tavsiyelere her zaman açığım :) limonluk olarak kullanmana sevindim yalnız değilmişim demek ki hehe :)

      Sil
  2. Bir yorum daha atıyım dedim.Aldıklarına bayıldım ya :) Şuan işsiz olmasam hemen bende alıcam.Çok özendirdin valla :) Sıkı takipçinim bundan böyle :) Ben alırken de danışıp fikir isterim artık senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve içten yorumların için tekrar teşekkür ederiim :) Her zaman seve seve fikir veririm tabii ki, mutlu olurum :)
      İş konusunda da en yakın zamanda herşeyin istediğin gibi olacağına eminim ben ;)

      Sil
    2. İnşallah öyle olur bakalım :) Bu arada merakımı mazur gör evlilik yakında mı her şeyin tamam gibi duruyor :)

      Sil
    3. :) Uzun zamandır belli olduğu için her şeyi tamamladım sayılır aslında evet :) Zaman olarak önümüzdeki yaz gibi duruyor, biraz daha var yani ama ben almayı seviyorum napiim :)

      Sil
    4. Hayırlısı olsun o zaman darısı da bizim başımıza diyelim :) En iyisini yapıyorsun bir anda alınacak şeyler değil.Böyle seçe seçe almak en güzeli :)

      Sil
    5. Teşekkür ederim :) Evet seçe seçe keyifle alıyorum :) Darısı senin başına diyelim o zaman hihihi :)

      Sil
  3. ben o süt kavanozlarına bayıldım. Kalmış mıdır acaba Biev de hemen bakayım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) ben alalı çok oldu ama umarım kalmıştır :)

      Sil