29 Ağustos 2013 Perşembe

Çeyizde çerezlik meselesi :)

Kadınlar evin bütün ıvır zıvırlarını düşünmek zorunda, bir erkeğin evlenirken "Aaa çerezliğimiz var mı acaba?" diye düşündüğünü hiç sanmıyorum :) Ama biz düşünüyoruz, düşünmekle de kalmayıp gidip bunları alıyoruz :) Ben de çerez cips vs. yemeyi çok sevmesem de çeyizime tabii ki çerezlikler aldım :) Aslında çok amaçlı şeyler zaten, mesela aşağıdaki gibi meyve koymak için de kullanabilirim. Çerez, cips, meyve, çikolata, kahvaltılık artık içine ne koyar da servis ederim bilemedim ama ben onlara çerezliklerim diye hitap ediyorum :)

Renkli şeyleri sevdiğim kadar doğal şeyleri de seviyorum, çerezlik için de tercihim renkli porselen parçalar değil son zamanlarda epey yaygınlaşan akasya ağacı bu ürünler oldu. Farklı tiplerde parçalar toplayıp yine kendimce bir takım oluşturdum. Hepsinin uyumlu olması benim için tabii ki de önemli. Bu yüzden çerezlik meselesinde akasya ağacı ürünlerde karar kıldıktan sonra işlevselliklerini düşünüp kaç adet ve ne boyda parçalara ihtiyacım olacağına da karar verdim ve sonra başladım toplamaya :) Cipsler ve çerezler için büyük, orta ve küçük boy kaseler almaya karar verdim. Zorunlu olan bu parçalar bitince tipi hoşuma giden başka parçalar da alırım nasıl olsa diye düşündüm ki öyle de oldu :)


İlk olarak bu kelebekli olanı görünce listemde olmasa da belki kelebekli kahvaltı masalarıma da eşlik eder diye hemen aldım :) Daha sonra yavaş yavaş listemi tamamladım. 1 büyük boy derin kasem, 2 orta boy kasem ve bunlara eşlik eden 8 küçük kasem var, bence misafirlerime abur cubur ikram etmek için yeterliler :) Bunlara ek olarak şekillerini beğendiğim ve güzel sunumlar yapabileceğimi düşündüğüm için sadece ikişer tane aldığım diğer parçalarımı da en sonda görebilirsiniz :)













Bunlar da tiplerini beğenip aldığım ikili çerezliklerim




ve zeytinlik olarak da kullanabileceğim, içine bir şeyler dizince hoş duran diğer iki küçük parçam :)


Hoşuma giden, zihnimde farklı sunum fikirleri yaratan başka parçalar görürsem onları da alırım belki kim bilir :)




İyi tatiller






2 yorum:

  1. benimde çerezlikte tercihim (daha doğrusu eşimin:)) ağaç ürünlerden oldu..sende güle güle güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe memnunsunuzdur umarım :)
      Teşekkür ederim canım, çok sağol :)

      Sil