10 Temmuz 2013 Çarşamba

Kelebekler aşkınaa :)

Kelebekleri kim sevmez ki? Doğaya güzellikleriyle güzellik, renkleriyle renk kattıklarını düşünürüm ben.. Etrafımızda uçuşan bi kelebek gördüğümüzde "Ay ne kadar güzeell!  Aaa rengine bak ne hooş!! Yazık bu güzellik ne kadar da kısa yaşıyor:( " gibi şeyler söylemiyor muyuz?

Ben bi kelebek gördüğümde hep renklerine, zerafetine, kanatlarındaki desenlerine, uçuşuna hayran olmuşumdur... Ne kadar kusursuz bi canlı diye düşünmüşümdür.. Ama ben daha yakından bakmaya çalışırken hep uçup gider o güzel kelebekler.. Özgürlüğün simgesi olmaları da bundandır belki..















Çok zarifler,
İçimi kıpır kıpır edip bana enerji veriyorlar, onlar gibi çiçekten çiçeğe konasım, uçasım geliyor :)




Kelebekleri sevdiğim gibi kelebek desenli objeleri de, kelebek figürlerini de sevmişimdir hep :)
Ve bunlar da benim çeyizime yeni eklenen ahşap askı kelebekleriim :)
Çiçek desenli olmalarını da ayrıca sevdim ^^









Sevgiler..





4 yorum:

  1. bnm de evimin her yerinde kelebekli biseyler var ama bu askilardan yok cok sekerler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe teşekkürler :) sizin kelebekleri de merak ettim;)

      Sil