5 Temmuz 2013 Cuma

Düğün hayallerim ♥

Ben aslında çok düğün isteyen biri değilim ama sanırım çevre baskısına dayanamayacağım :)  İlla bir düğün olacaksa bence Holywood filmlerindeki gibi gerçek bir sahil/kumsal düğünü olmalı.. Ama bunu yapacak hem çok fazla yer yok hem de bizim düğün anlayışımıza çok uymuyo sanırım :) Sahilde rüya gibi bi düğün hayal ederken hayale halay çekmeye çalışan akrabalar girince hayal biraz karışıyor sanki :D 

O yüzden bu hayalimden vazgeçtim ve eğer düğünüm olacaksa lavantalarla süslü bi kır düğünü olsun dedim... Sade, doğal, şık, lavantalı ve mor... Bir de nedimelerim olsun istiyorum etrafımda mor giyinmiş kızlar pıtpıt dolaşsınlar ^^ 

Detaycı biri olduğum için düğünün detaylarıyla uğraşırken kaybolmaktan korkuyorum aslında :( Yemekli bir düğün hayalim de yok. Bu yüzden organizasyon şirketleriyle uğraşmak, büyük paralar harcamak, her detayı sağlamak gibi bir niyetim yok. Davetiye, masalar ve gelin çiçeğim bu görsellerden izler taşısın, içime sinsin yeter :)

Umarım beğenirsiniz...








Bu sandalyeyi çok sevdim 













Kaynak: Pinterest




bu pastayı istiyorum ...







2 yorum:

  1. Dilerim hayal ettiğin gibi yapabilirsin düğününü.. Genelde sen ne kadar romantik detaylar hayal etsen de sonunda akrabalarla halay çekiyorsun işte :) Ben bir ara ortanca çiçekleri, şamdanlar, mumlar arasında neden misket oynuyoruz biz di mi bu gerçek yani filan demiştim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aynen katılıyorum :) zaten çok detay düşünmemeye çalışıyorum ben de sonunda dediğin gibi her türlü misket var yani nasılsa :D

      Sil