3 Temmuz 2013 Çarşamba

Çeyizime eklenen maviler :)

Maviyi severim, aslında sanırım bütün renkleri severim :) Ama yine de mavinin yeri ayrıdır, gökyüzünün denizlerin uçsuz bucaksızlığını, sonsuzluğu çağrıştırır ne de olsa..

Şu sıralar aklım fikrim bebişte olsa da hep ona bişeyler almak yapmak peşinde olsam da kendi çeyizime de ufak tefek eklemeler yapmayı ihmal etmiyorum :)  Bu maviler de geçen hafta sonu Boyner'den alındılar..  Yastıklı kahvaltı tepsimi çok sevdim :) Çerçeveyi banyomda kullanmayı planladığım diğer deniz temalı aksesuarlarıma uygun seçtim.. Tabakların renklerini ve pütürlü dokusunu çok beğendim, deniz yıldızları gibiler.. Hem sofralarda hem dekoratif amaçlı kullanırım diye düşünerek aldım.. Umarım beğenirsiniz..








                                                                             ★  ★




Bu çarşaf ve yastık kılıflarım da English Home'dan.. Aslında bunları daha önce almıştım ama yayınlayamadım, bence mavili bir postta yer almayı hak ediyorlar :) Çarşaflarımın nevresimlerimin genelde pembeli tonlarda olduğunu fark edince, hem ee bu evde yaşayacak olan beyefendiyi de düşünmek lazım dedim, hem de yazın içimizi açsın şöyle ferah efil efil bi takımımız olsun diye bu seti oluşturdum :)





Yazlık kullanmayı planladığım için nevresim almadım, sadece mavi çarşaf ve ona uygun 2 düz mavi 2 de çiçekli yastık kılıfı seçtim.. Eğer takım almayıp kendim set oluşturuyorsam yastık kılıflarımı hep 4 tane alırım, çünkü yatak odasında çok yastık olmasını seviyorum.. Bu seti oluştururken de o yüzden 4 yastık aldım.. 
Yaz dışında kullanmak istersem de nasıl olsa beyaz bir pikeyle, battaniyeyle ya da nevresimle uydururum diye düşündüm..






Sevgiler..







2 yorum:

  1. Merhaba blogunu zevkle gezdim aldıkların çok güzel bende bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil