30 Temmuz 2013 Salı

Bir çeyiz postu daha :)

Geçtiğimiz iki haftada aldıklarımı yayınlamadan İtalya postlarına devam edemedim :)

İlk olarak Porland'ın internet sitesinden uzun uğraşlar sonucu alabildiğim, kendi kombinasyonum olan 2 kişilik çok amaçlı setim :) Porland'dan ilk defa online alışveriş yaptım ve pişman oldum. 6 ürün aldığım halde ve hepsinin tutarı kartımdan çekildiği halde siparişlerim kısmında sadece 2 parça görünüyordu. Ben de müşteri hizmetlerine mail attım ve siparişimi iptal etmelerini istedim. Bir saat içinde bi bayan arayıp bilgi işlemdeki arkadaşlarının sorunu anlayamadıklarını söyledi. Çözüm olarak da mevcut siparişimi iptal ettiler ve onlara kodlarını gönderdiğim 6 parça ürün için tekrar sipariş girdiler, kısa süre sonra da ürünler elime ulaştı. Bana çok güven vermedi bu durum açıkçası, alışveriş sırasında ve sonrasında da siparişiniz onaylanmıştır, kargoya verilmiştir vs gibi herhangi bir bilgilendirme maili gelmiyor, can sıkıcı. Tekrar online alışveriş yapar mıyım Porland'dan bilemiyorum.

Alma süreci sıkıntılı olsa da elime ulaştıklarından beri aşk yaşıyoruz kendileriyle ^^
Porland'ın en sevdiğim özelliği ürünleri tek tek alıp kombinleyebiliyor olmanız. Bu desende farklı parçalar da mevcuttu. Ben 2 büyük servis tabağı, 2 kase ve 2 de çay tabağı seçtim. Böylece hem akşam yemeklerinde hem de kahvaltılarda kullanabileceğim minik bir takımım oldu :) Minimum parçayla maksimum verim hedefledim yani :)


Pembesi benim, yeşili sevgilim için :)

Şimdi bunlara uygun tekli cici çatal kaşıklar bulmak lazım ^^


Alttaki de Boyner'den aldığım yeni oyuncağım, her görenin çok hoşuna gitti ve her gören önce bi  "Güzelmiş ama ne ki bu ya ?!" demeyi ihmal etmedi :)



Kendisi yay gibi yaylanan iç kısmının tek parça olmasıyla şaşkınlık uyandıran bambu meyve sepetim :) 
Diğer bambu mutfak aksesuarlarımla uyum içinde olacağını düşünüyorum ve kendisini beyaz mutfak masamın üzerinde içinde mis gibi yeşil ekşi elmalarla hayal ediyorum :)





Alttaki cicileri ise Japon Pazarından aldım hehe :) Normalde pastel renkleri sevdiğim için aldığım şeyler genelde pastel renklerde oluyor, canlı renklere pek para harcadığım görülmemiştir. Sadece yılbaşı sofralarını düşünerek Migros'tan aldığım Paşabahçe kırmızı kadeh takımım vardı bunları da ucuza bulunca bari 3-5 parça alayım da kırmızı bişeylerim daha olsun dedim ve aldım :) Böylece kırmızı seramik minik şeylerim oldu, altta solda duran ve çok görünmeyen gelin damat ve kırmızı nar nikah şekeri, onlar da diğer yegane kırmızı parçalarım oldular :)


Kırmızı kadehimi de eklemeden geçmiim :p



Kırmızıları alırken tereddür etsem de alttaki pembe kalpleri Kipa'da görür görmez sevdim ve son kalan 3 taneyi de hemen aldım :) Bence kırmızılardan daha güzeller :)



Bu 2 deniz temalı mumluğu da tatildeyken Mudo'dan almıştım, indirimdeydi ve son 2 taneydi ^^
Deniz temalı ürünlerime bunlar da eklenmiş oldu...


Evet gördüğünüz gibi Japon Pazarı'ndan Mudo'ya, Migros'tan Kipa'ya uzanan geniş bir alışveriş ağım var :) Önemli olan değerleri ya da nerden alındıkları değil çünkü bence.. Önemli olan sevdiğiniz şeyleri almak.
Aldıklarımın bazıları çok ufak tefek şeyler olsa da ben hepsini severek alıyorum ve hepsiyle ilgili tatlı hayaller kuruyorum :) 

Bol ıvır zıvırlı, bol etiketli bir post oldu umarım beğenmişsinizdir :)

Sevgiler..





2 yorum:

  1. Hepsi birbirinden guzel hele o elma ya bayıldım canım bana da beklerım http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil