20 Temmuz 2013 Cumartesi

Balayı hayallerim ♥

Eveeet bir tatil daha biter ve işe başlama vakti yaklaşır :( Her tatilden sonra bi hüzün olsa da içimde hep bi sonraki tatili hayal edip mutlu olmaya çalışıyorum napim ^^

Tatilde blogları izlemeye devam etsem de kendi bloğumdan epey uzak kaldım, tatilde de yayınlanmaya değecek fotoğraflar çekmediğim için en iyisi balayı hayallerimi paylaşıp içinizi açayım bu sıcak havada sizleri biraz serinleteyim dedim :)

Küçüklüğümden beri bi düğün hayalim olmasa da değişmeyen bi balayı hayalim var, Maldivler :) Evet biraz klasik biliyorum ama ben bu hayali kurmaya başladığımda bu kadar popüler değildi, gitmek de bu kadar kolay değildi :D Neyse ki artık daha kolay ulaşılabilir bi tatil alternatifi oldu ve ben hala gitmek istiyorum, umarım bu hayalim gerçekleşir ve kendi çektiğim fotoğrafları da yayınlarım :)


İşte rüya adalar Maldivler'den bikaç kare :)




















Kaynak: Pinterest & Dusit



 ★  ★
Sevgiler...







2 yorum:

  1. Hayallerinin tez vakitte gerçekleşmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim hepimizin hayalleri tez vakitte gerçekleşsin :) bu hayalin daha 1 yılı var :)

      Sil