18 Haziran 2013 Salı

Willow Tree..

Herkese merhabalar,
Geçirdiğimiz bu garip(!) günlerin ardından hala yalanlar, saçmalıklar, kendini bilmezlikler devam ediyor olsa da ben birçok şeyin daha yeni başladığını düşünerek umut dolu bir şekilde yeni bir post hazırlamak istedim..

Bunun için de çeyizimden benim için çok özel, bu çok sevdiğim "Willow Tree" parçalarını seçtim çünkü bana çok barışçıl geliyorlar ve buna ihtiyacımız olduğunu düşünüyorum..

Willow Tree, Susan Lordi'nin söğüt ağacına işlediği el yapımı, güzel bibloları..
Ben bu bibloları ilk olarak sevgili Giz'in postunda gördüm. O postta gördüğüm tüm biblolara aşık olup hemen bu güzellikleri bulmam gerek dedim ve kısa süre sonra da karşıma çıkar çıkmaz aldım :) Şimdi de bu güzel eserleri sizlerle paylaşmak için ben de bir post hazırlamak istedim :)



Willow Tree






Herkesi etkileyen en önemli özelliklerinin yüzleri olmadığı halde ifadeleriyle ve vücutlarının duruşuyla tüm duyguları bizlere geçirebilmeleri diye düşünüyorum. Her parçanın ayrı bir hikayesi olması ve parçaların isimleri de çok etkileyici, Susan Lordi bibloları yorumlamayı onlara bakan kişiye bırakıyor..
Renklerinin de ifadeleri kadar soft olması ve parçaların el boyaması olmaları da beni çok etkilemişti..


Willow Tree


Willow Tree


Kolyeler, kartlar, biblolar, müzik kutuları ,defterler, mumluklar gibi birçok seçenek var ve sanatçı her yıl aralarına yenilerini ekliyor..

Willow Tree




Yaşadığınız tüm güzel duyguların ve anların karşılığını bulabilirsiniz bu biblolarda..

İfadeleri sizce de huzur verici değil mi?
Willow Tree


Willow Tree





Bu kutuların sevdiklerimiz için çok güzel ve özel hediyeler olabileceğini düşünüyorum..


Willow Tree



Willow Tree



Willow Tree


Ben mumluk serisinden de çok hoşlandım

Willow Tree



Peace on Earth...

Willow Tree


Willo Tree



Willow Tree



Defterler de anıları saklamak için çok özel ve anlamlı birer hediye olabilir bence..

Willow Tree



Willow Tree




Biblolar bu kutularda, ürünün şekline özel hazırlanmış köpükler ve poşetlere özenle sarılıp yerleştirilmiş şekilde elinize geçiyor.
Kutunun içinden çıkan şey sanki sadece sizin için yapılmış (ki el yapımı olmaları zaten hepsini eşsiz kılıyor aslında) ve Susan Lordi  kutudaki notları sadece size yazmış gibi kendinizi gerçekten özel hissediyorsunuz..






Bunlar da benim biblolarım ama aklımda kalan çok parça var daha sonra onları da aralarına eklemeyi düşünüyorum :)
Ben altıncıcaddeden almıştım ama siz evmanya 'da da bulabilirsiniz..




Bunu kendi başucuma,

Willow Tree
Together


bunu canım sevgilimin başucuna koymayı,

Willow Tree
Angel of the Heart


bu ufaklığı da salonumda kullanmayı düşünüyorum :)

Willow Tree
Angel of Freedom




Bu da özgürlük meleği için bu güzelliklerin yaratıcısı Susan Lordi'nin notu..

Kaynak: Willow Tree

Özgür ve güzel günler dileğiyle,
sevgiler...






4 yorum:

  1. kolye ve kutulara bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. kardeşimde doğum günümde hediye etmişti bana heykeciklerden çok güzeller.... paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel, çok hoş bi hediyeymiş :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil