24 Haziran 2013 Pazartesi

Chakra alışverişlerim


Hepinize merhabalar,
Banyo dekorasyonu postumdan sonra havlularım ve bornozlarım için de bir post hazırlayarak banyo dosyasını şimdilik kapatmaya karar verdim :)

Havlularımı farklı zamanlarda gördükçe beğendikçe alsam da bornozlar için uzun zaman gözlem yaptım :) En sonunda en çok içime sinenin Chakra ürünleri olduğuna karar verdim.. Hem bambu oldukları için hem de renklerini çok beğendiğim için tercih ettim. Çeyiz setlerindeki bornoz takımları bi türlü içime sinmemişti. Ben dingin renklerde olsun ve işlemeleri desenleri vs. olmasın istiyordum.. En sonunda da tam istediğim gibi oldu :) Geçen kış Chakra'daki %30 indirimden habersiz annemle kapıdan girip 10 dakikada hayalimdeki seti kurduk, kasaya gidince indirimi öğrenmem de çok güzel olmuştu :) Ama benimle ilgilenen satış elemanı arkadaşın satış ve pazarlama teknikleri konusunda kendini biraz geliştirmesi lazım bence :)


Kendim için gül kurusu, erkek arkadaşım için de kahverengi olan bornozu seçip ona uygun havlular ve yumuşacık terlikleri de ekleyerek setimi oluşturdum..











Bunlar da bizim takımımız :)




Çeyize konacağı için saklama amaçlı bu heybe çuval arası şeylerden verdiler, bu şekilde saklıyoruz, daha sonra da onlara uygun bi kullanım alanı bulurum sanırım :)





Bunlar da geçtiğimiz hafta Chakra'nın internet sitesinden aldıklarım, bu siteden ilk deneyimim ve daha ürünlerim elime ulaşmadı daha kargoya bile verilmemiş, bakalım memnun kalacak mıyım..

(Sitede şu an hala kargoya verilmemiş olarak görünen siparişimin, postu yayınlamamdan 5 dakika sonra elime ulaşması da çok tatlı oldu ^^... Chakra'nın internet sitesi tam olmamış sanırsam kii :p  Neyse ki aldıklarımı beğendim, çok da iyi paketlenmişlerdi sorun yok yani :)  )

 Fonksiyonel amaçlı olarak da kullanır mıyım yoksa sadece dekorasyon amaçlı bir sepetin içine mi koyarım onu bilemiyorum ama uyumlu gördüğüm ve almak istediğim parçalarla kendimce bir takım yapmaya çalıştım. Elime geçseler de canlı hallerini görsem artık :)


Banyo lifimiz,


banyo pedimiz,







banyo süngerimiz,


el ve tırnak fırçamız,

ve banyo fırçamız.

Bir de farklı yerlerden aldığım diğer havlularım var tabii..





Aaşağıdaki havlualrın 4 renginden de güzel bir YKM indiriminde epey bi sayıda almıştım çünkü renklerini çok sevdim :)

 4 banyo havlusu 4 baş havlusu aldım mesela. Pembe olan benim için, açık kahverengi olan da(taş rengi diye geçiyor) sevgilim için. Bornozlarımızla uyumlu olsunlar diye bu renkleri seçtim :) Böylece bornozlarımızın açık renklerinde yaz ayları için havlu takımlarımız olmuş oldu :)

Aynı şekilde bayan misafirlerim için beyaz, erkek misafirlerim için de mavi birer takım oluşturdum.
El havlusu ve mutfak havlusu olarak da epey aldım :)




Daha önce de eklemiştim bu havluların küçüklerinin bazılarını banyoda bu şekilde beyaz sepetimin içinde kullanmayı düşünüyorum..






Bu banyo paspasının da mavi, beyaz ve açık kahvesini almıştım.








Bu görseli de sevdiğim için fikir olsun diye ekledim :)



Herkese sevgiler..
★  ★






4 yorum:

  1. Çok zevkli seçimler olmuş.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim sağolun :)

      Sil
  2. Özellikle altı ponponlu havlularına bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum onları teşekkür ederim :)

      Sil