21 Haziran 2013 Cuma

Banyo dekorasyonu hayallerim ★ ★ ★

Merhabalar,
Sıcak bi İzmir sabahına uyanınca sizlere deniz çağrışımlı bir post hazırlamak istedim :)
Evlerde her odanın her bölümün birbiriyle uyumlu ve bir konsepte sahip olmasından hoşlandığımı daha önce söylemiştim. Banyo dekorasyonunda benim zevkim deniz teması yani marine tarzda bir dekorasyon.. Sulu bir mekan olmasından dolayı küçüklüğümden beri banyoları hep denizle özdeşleştiriyorum sanırım :)

Banyoların da evin bir parçası olduğunu, küçük ya da büyük her banyonun güzel ve özenli bir dekorasyonu hak ettiğini düşünüyorum :) Bunun için de hayallerimdeki deniz temalı banyom için karşıma çıkan deniz temalı aksesuarları çeyizime ekliyorum eklemeye de devam ediyorum..


Banyoda da mumları çok severim, 3'lü kayık mumluğum,

Marine mumluk




 altincicadde'den aldığım ve orijinal olduğunu düşündüğüm askım. Kendisiyle ilgili çok güzel fikirlerim var :)
Marine askı



evim.net' ten aldığım fenerim,


Marine




Yine evim.net'ten aldığım fenerimle uyumlu kutu setim tarak, saç fırçası, törpü vs. ıvır zıvır şeyleri koymayı planlıyorum..Marine

Şimdilik banyom için aldığım deniz temalı parçalarım bu kadar :) 

 ★  ★


Henüz banyomun nasıl olacağına tam karar vermesem de (ki karar vermek için daha çok vaktim var zaten :) )  büyük ihtimalle beyaz bir banyom olacak ve aşağıdaki güzel banyolardan izler taşıyacak..


Böyle manzarası olan bi banyoyu kim istemez ki :)

















Kaynak: Pinterest


Dilerseniz dekorasyonda deniz teması ile ilgili daha önceki postuma da buradan göz atabilirsiniz..

Hafta sonunuz çok güzel geçsin!
Sevgiler..






6 yorum:

  1. banyoda deniz temalı herşey benim de çok hoşuma gider.iyi günlerde kullan çok çok güzel,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim :) beğenmenize sevindim, sevgiler..

      Sil
  2. ah böyle deniz manzaralı bir küvetim olsa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olur dimi insanın içinden çıkası gelmez :)) çok keyifli olurdu..

      Sil
  3. Merhaba kahve-krem tonlarında banyom var. Şimdi halinden çok sıkıldım renklendirmek istiyorum fakat bu tonları hangi renkle renklendirebilirim? Kırma dökme işlemi malesef yapmama sadece dekor olarak kullanmak istediğim şeyler var renkte kararsızım fikriniz alabilirmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Bizim de banyomuz kahve ve krem tonlarında biz sepet, havlu gibi aksesuarlarda ekstra renk olarak maviyi kullanıyoruz, mavi ve toprak tonlarının uyumunu ben çok severim :) Ama siz daha sıcak bir renk düşünüyorsanız bence uçuk pembe ya da somon rengiyle de uyumlu olacaktır :) Ya da yeşil tonlarını seçip bitkiler de kullanarak doğal bir ortam yaratabilirsiniz belki :) Umarım fikir verebilmişimdir :)
      Sevgiler..

      Sil