20 Mayıs 2013 Pazartesi

Yemek yapma hayallerim :)

Merhabalar,
Haftaya çeyiz alışverişlerimle başlamak istedim. Bir çeyizin en önemli parçaları mutfakla ilgili olanlar bence, ee aç kalamayız sonuçta, birilerinin güzel yemekler yapıp karnımızı doyurması lazım :)
Ben mutfak aksesuarlarımda sade modelleri tercih etmeye çalıştım. Tencere setim, cezve takımım, çaydanlığım, servis kaşıklarım, rendem ve diğer küçük mutfak gereçlerimi farklı zamanlarda farklı markalardan almama rağmen hepsini uyumlu modellerden seçmeye çalıştım. Önemli olan hepsini bir anda almak değil sonuçta, ne aldığınızı bir kenara not ettiğinizde birbiriyle uyumlu şeyler almanız daha kolay oluyor bence.


Emsan tencere ve sahan setim. Tencere ve sahan seti ayrı ayrı satılıyordu. Çok büyük tencereleri tercih etmedim, hem küçük hem sade hem de büyük setlere göre ucuz bir takım aldım. Seramik setimdeki tencerelerin yeterince büyük olduğunu düşünüyorum bunlar da küçük olsun :) Cam kapaklı olmaları da benim için önemliydi.

tencere seti


sahan seti





              Korkmaz sos tencerem                 
                                     





Korkmaz çaydanlığım ve cezve takımım, çaydanlık için de küçük ve tencerelerimle uyumlu bir model  tercih ettim.









Leifheit servis setim, takım olarak almadım ihtiyacım olan parçaları tek tek aldım. Mutfakta metal askılara yanyana asmayı planlıyorum.













Biev rendem, %50 indirimli almıştım :)






Korkmaz küçük mutfak aksesuarlarım; peynir rendem, dondurma kaşığım ve pizza kesicim. Bunları da servis kaşıklarımın yanına asmayı planlıyorum. Korkmaz'ın twisty serisinde birçok parça var. Ben Bernardo setimde olmayan ve ihtiyacım olan  bu üç parçayı aldım sadece.











Son olarak çok sevdiğim beyaz makarna süzgüm, Migros'tan almıştım








Umarım bi gün bunları kullanarak yaptığım yemekleri de burada paylaşabilirim:)

3 yorum:

  1. :d cok cık bır model :d cekılısm var beklerım

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzeller :) iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil