17 Mayıs 2013 Cuma

Provence stili..

Lavantayı sevdiğim için mi provence tarzını seviyorum, yoksa provence sevdiğim için mi lavantayı onu tam kestiremiyorum ama böyle yerlerde yaşamak istiyorum..
Provence aslında Güney Fransa'da bir bölge. Akdeniz'e kıyısı olan lavanta tarlalarıyla dolu bir cennet bence.
Dekorasyonda Provence stili de aslında bu bölgedeki kır yaşam tarzından geliyor. Büyük geniş pencereler, taş kaplamalar, beyaz duvarlar, açık renk mobilyalar, doğal ahşaplar, uçuş uçuş kumaşlar, lavantalar ve bol bol güneş ışığı!! Bence harika..
Rahat, doğal, samimi ve iç açıcı bir stil...











































Şu tarlanın harikalığına bakar mısınız 





Size bu güzel bahçede bu güzel fincanda çay ve yanındaki macaronları ikram ediyorum ve hepinize güzel bir haftasonu diliyorum :)




Kaynak: Pinterest






4 yorum:

  1. Bunlar nasıl güzellikler böyle, hakikatten içim açıldı ki hayli moral oldu;) dağlara taşlara dışarılara fırlamış ve buraları ziyaret etmiş kadar oldum gerçekten. Harikalar.

    YanıtlaSil
  2. :)) Çok sevindim.. Baharın etkisi sanırım hep dağlara taşlara dışarılara fırlamak istiyor insan :)

    YanıtlaSil
  3. bu nasıl bir yaşamdır yahuu. herşey o kadar yalınken bu kadar da nasıl güzel oluyor. insanın ömrü uzar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanıyor insan biraz görünce :) Çok sade ama çok güzel görünüyor bence de..
      İnsanın ömrü kesin uzar, katılıyorum :))

      Sil