1 Mayıs 2013 Çarşamba

Piknik hayallerim :)


İzmir'e yaz gelmiiiş!! Nisanın yarısı yağmurlarla geçmişti, diğer yarısında da ben pek sevgili yüksek lisans bitirme projemle uğraşmıştım, şimdi bi baktım ki resmen yaz gelmiş. Ama benim daha piknik hayallerim vardıı :(
Tamam ben de istiyorum kızgın kumlardan serin sulara atlamayı, havuzda türlü şebeklikler yapmayı, cup cup denizde oynamayı ama bu fotoğraflardaki gibi bir iki tane piknik de biz yapsaydık, baharın tadını da çıkarsaydık fena olmazdı sanki :)


Ben böyle harika yerlerde, harika sofralarda piknik yapmak,

















 böyle piknik sepetleri hazırlamak,









bu hamakta sallanıp keyif yapmak,




ve piknikle pek ilgisi olmasa da bu çok şiriiiin reçel kavanozlarından yapmak istiyoruumm :)








Hadi piknik yapalım :)




Kaynak: Pinterest




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder