7 Mayıs 2013 Salı

Misafir sofrası hayallerim :)

Çeyiz alışverişi denildiğinde ilk akla gelen şeylerden biri "misafirlik" diye adlandırdığımız yemek takımları :) Hepimiz sevdiklerimize özenli, güzel, şık sofralar hazırlamak istiyoruz çünkü. Bence çeyiz alışverişi sürecinde bu parçaya karar verilip bu alışveriş tamamlandığında hem maddi hem manevi bir yük kalkıyor insanın üstünden :)

Tabii ki yuvayı yapan dişi kuş olunca evin eksiği bitmeyeceği için çeyizin de eksiği uzun bir süre bitmiyor. Yani yemek takımı almakla bu işin hemen bitivermediğini biliyorum :) Daha bunun çatal bıçak takımı, cezvesi, havlusu, tenceresi, tavası, yastığı, yorganı, rendesi, süzgeci ohoo uzayıp giden, ıvır zıvırlarla dolu kocamaan bir listesi var :) Ama bi yerlerden başlamak lazım dimi ;)

Ben yaklaşık üç yıldır gezdikçe gördükçe sırayla istediğim beğendiğim parçaları toplayarak çeyiz alışverişi yapıyorum. Böylece  zaman olarak sıkışmadım, rahat rahat alışveriş yapabildim :) Artık listem neredeyse bitti diyebiliriz, çok hoşuma giden aklımın kaldığı birşey olursa alıyorum, ama ihtiyaçlarım bitti :)


Misafirlerim için aldığım yemek takımımı, bardak setimi, çatal bıçak setimi ve çay setimi sizlerle paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz..



12 kişilik yemek takımım Karaca'nın 8012 modeli.  











Yemek takımımı alırken aynı modelin 12 kişilik bardak setini de almıştım. Başta bu fikre çok sıcak bakmasam da aldığım mağazada yemek takımını bardaklarla tam bir takım olarak görünce almaya karar vermiştim :) 

  12'şer tane çay bardağı, çay tabağı, su bardağı, meşrubat bardağı, kadeh ve 1 sürahiden oluşan 61 parçalık bir takım. Dilerseniz 31 parçalık 6 kişiliği de mevcut.







Çatal bıçak setim Bernardo'nun Gordon modeli. Bir kısmı mat, bir kısmı parlak bir model.
İlk postumda söylediğim gibi sonradan çok severek ve çok verimli kullandığım 200 TL hediye çeki kazanmıştım bu alışverişimde :) 



Son olarak çay setim. Çay seti için Bernardo'ya epey bakmıştım ama bir türlü beğenememiştim. Sonunda Kemeraltı'nda bir çeyiz mağazasında hem daha ucuza hem de içime sinen sade bir takım bulup aldım. Nehir diye bir markanın Sedir modeli. Çatal kaşıklarımla uyumlu bir kısmı mat, bir kısmı parlak bir model.
Başka bir çeyiz alışverişimde hediye olarak verilen  markasını tanımadığım 12 kişilik çatal bıçak seti (hediye ve indirimler konusunda birazcık şanslıyımdır ;p ) benim günlük takımım olmayı bekliyor. Yani mevcutta 24 tane çay kaşığım var :) 
Bu yüzden çay setimi alırken 28 parçalık setten 12 adet çay kaşığını çıkarıp almıştım, 1 tepsi, 1 şekerlik, 1 maşa, 1 süzgeç ve 12 çay tabağından oluşuyor yani benim setim.




Not olarak; yemek takımımı günlük de kullanmayı düşünüyorum, Karaca'nın anne-kızlı o duygusal reklamındaki gibi  "En özel an yaşadığınız an!"



2 yorum:

  1. merhaba blogun hayırlı olsun,üyenim.
    benimde moda blogum var,beklerim=)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)
    Ziyarete geldim hemen ^^

    YanıtlaSil