2 Mayıs 2013 Perşembe

Mini mini mutfak aletleri ♥

Ben Arçelik'in bu  beyaz ve şık küçük ev aletlerini istiyoruuummm :) Bence hayalimdeki mutfakta çok tatlı olursunuz. Arçelik in love serisi resmen aşık oldum size :) Alıcam sizi :)

Beyaz sizce de güzel bir renk değil mi?





                
                                                                                                                                                                                                           









                               





Bunlardan biri de benim olabilir bence :)




    




6 yorum:

  1. Merhaba canım. Bloğun hayırlı olsun. Ben de in love delisiyimmmm...Bloğunu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa :) Çok teşekkür ederim. Herkes gibi ilk yorumumu alınca çok mutlu oldum gerçekten :) Ben de harika tariflerinize bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  3. beyaz harika bir renk ama bu tür beyaz aletlerin çoğu zamanla sararıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız eve öyle bi durum da var :( Ama çok seviyorum beyazııı :)

      Sil
  4. mutfağın rengini ve konseptini tam bilmiyorum tabii ama ben bosch'ın kırmızı-gri bir serisi var onu kullanıyorum. Hem görünüm hem de kalite açısından tavsiye ederim. Gerçi herkes benim gibi kırmızı delisi olmayabilir tabii ama bence en güzel seri o iştee :)
    Bloğun çok hoş, takibe aldım. Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamda tasarladığım mutfak beyaz ama tabii sonunda neye karar veririm onu şimdiden bilemiyorum :) Kırmızı annemin rengidir çok sever ;)
      İlk yorumuna en son cevap vermiş oldum ama güzel yorumların için çok teşekkürler, ben de senin hoş bloğunu takibe aldım :)
      Sevgiler..

      Sil